خوابگاه های دانشجویی دانشگاه هرمزگان در تابستان 1399 بازسازی شدند خبرنگاران

به گزارش مجله سیاران، مدیر روابط عمومی دانشگاه هرمزگان گفت: خوابگاه های دانشجویی این دانشگاه در حال حاضر احتیاج به بازسازی ندارند و آخرین مرحله بازسازی آن ها در تابستان سال 1399 اجرا شده است.

خوابگاه های دانشجویی دانشگاه هرمزگان در تابستان 1399 بازسازی شدند خبرنگاران

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

مهدی عباسی، مدیر روابط عمومی دانشگاه هرمزگان در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی فعالیت های حضوری دانشگاه، در ترم دوم تحصیلی 1400-1399 فقط دانشجویان دارای تحقیقات پروژه ای و آزمایشگاهی، با تایید استاد مربوطه در خوابگاه های دانشجویی اسکان داشتند و در ایام تعطیلات نوروز هم امکان اسکان برای همین دانشجویان فراهم است.

عباسی افزود: امکان اسکان برای دانشجویان مذکور در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری فراهم بوده و محدود به دانشجویان تحصیلات تکمیلی نیست.

مدیر روابط عمومی دانشگاه هرمزگان در مورد بازسازی خوابگاه های دانشگاه، گفت: خوابگاه های دانشگاه در حال حاضر احتیاج به بازسازی ندارند و آخرین مرحله بازسازی آن ها در تابستان سال 1399 اجرا شده، اما در صورتی که احتیاج به بازسازی مجدد باشد، در تابستان سال 1400 این اقدامات صورت می گیرد.

وی درباره بازسازی سلف سرویس های دانشگاه اظهار داشت: مراحل احداث سلف سرویس جدید دانشگاه هرمزگان در حال اجرا است و احتمالا قبل از آغاز ترم اول تحصیلی 1401-1400 این سلف افتتاح گردد و به بهره برداری برسد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 فروردین 1400 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 956

به "خوابگاه های دانشجویی دانشگاه هرمزگان در تابستان 1399 بازسازی شدند خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوابگاه های دانشجویی دانشگاه هرمزگان در تابستان 1399 بازسازی شدند خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید