آخرین مهلت شرکت درمسابقه دانشجویی من و کرونا

به گزارش مجله سیاران، دانشجویان دانشگاه های تهران برای شرکت در مسابقه خاطره نویسی من و کرونا تا 25 اردیبهشت ماه فرصت دارند.

آخرین مهلت شرکت درمسابقه دانشجویی من و کرونا

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، جمال رحیمیان اظهار کرد: دانشجویان دانشگاه های تهران که علاقه مند شرکت در مسابقه خاطره نویسی من و کرونا هستند، می توانند تجربیات و خاطرات خود را در قالب طنز و رئال حداکثر در 20 صفحه A4 تا 25 اردیبهشت ماه 99 به آدرس [email protected] ارسال نمایند.

وی ادامه داد: این مسابقه 9 منتخب خواهد داشت که هم زمان با عید سعید فطر طی مراسمی از برگزیدگان تقدیر می گردد. به 3 اثر برگزیده 3 میلیون ریال و به 6 اثر قابل تقدیر یک میلیون و 500 هزار ریال هدیه نقدی اهدا می گردد.

معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران اعلام کرد: شیوع ویروس کرونا در کنار سختی ها و تلخی های بسیاری که دارد، جنبه ها و نکات مثبتی هم داشته است. دانشجویان در روزهای شیوع کرونا و گسترده شدن قرنطینه های خانگی این فرصت را خواهند داشت که آثار خود را تنظیم و ارسال نموده و با دانشجویان دانشگاه های تهران رقابت نمایند.

رحیمیان اضافه نمود: روحیه ایثار و فداکاری پرستاران، کادر پزشکی و فعالان امور بهداشت و درمان کشور در این روزها تصاویر زیبایی را خلق کرد که پس از غلبه بر این ویروس، از اذهان پاک نخواهد شد و عظمت و شکوه آن در خاطر و خاطره ها باقی خواهد ماند.

وی توضیح داد: دانشجویان هم می توانند با ارسال آثار خود در این مسابقه خاطرات زیبا را ماندگار نمایند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 11 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 405

به "آخرین مهلت شرکت درمسابقه دانشجویی من و کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین مهلت شرکت درمسابقه دانشجویی من و کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید