ضرورت توجه به زندگی سالم مردم و عوامل آسیب رسان در سال 1401

به گزارش مجله سیاران، تهران (پانا) - استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بر ضرورت توجه به زندگی سالم مردم و عوامل آسیب رسان در سال آینده تاکید نمود.

ضرورت توجه به زندگی سالم مردم و عوامل آسیب رسان در سال 1401

به گزارش روابط عمومی بیمارستان بچه ها مفید، علی اکبر سیاری، استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در پیغامی به مناسبت شروع سال نو با اشاره به اینکه در اپیدمی کرونا تا به امروز در ایران بیشتر از7 میلیون نفر مبتلا شده اند وبیش از 136 هزار نفر از این بیماران فوت نموده اند، گفت: آمار جهانی آن تا به امروز 436 میلیون نفر مبتلا و 6 میلیون نفر منجر به فوت بوده است.

معاون وزیر بهداشت سابق در بخشی از این پیغام مطرح کرد: اعتماد عمومی به عنوان یکی از مهمترین سرمایه های اجتماعی که رکن اساسی در نظام اجتماعی کشور است، کاهش یافته از طرفی کاهش ارزش پول ملی و قدرت خرید مردم و فرایند سیر صعودی قیمت کالا و خدمات در کشور سبب نارضایتی مردم است و ضرورت دارد همه مسوولان راهکارهای علمی برای برون رفت از این بحران ها، چالش ها و مسائل را تدارک ببینند و شرایط را به صورت عملی برنامه ریزی و تسریع نمایند.

وی اضافه کرد: از ایجاد تغییر در وضع موجود کشور نباید حراسید، لذا برای پیدا کردن راهکار برای مسائل کشور به وسیله نوآوری و خلاقیت و کارآفرینی راهکار های جدیدی باید خلق کنیم و این امر را راهکار بدانیم و این کار شدنی است. برای خروج از بن بست ها و چالش ها و مسائل در سطح فردی، خانواده، جامعه و کشور احتیاج به تغییر چارچوب های ساخته شده ذهنی و فرهنگی طی چند دهه اخیر داریم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 26 خرداد 1401 بروزرسانی: 26 خرداد 1401 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 1492

به "ضرورت توجه به زندگی سالم مردم و عوامل آسیب رسان در سال 1401" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت توجه به زندگی سالم مردم و عوامل آسیب رسان در سال 1401"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید