کدام داوطلبان می توانند رشته روانشناسی را انتخاب نمایند؟، امکان ادامه تحصیل تا مقطع دکتری

به گزارش مجله سیاران، مدیرگروه روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه با بیان اینکه امکان ادامه تحصیل تا مقطع دکتری در رشته روانشناسی این دانشگاه وجود دارد، مطرح نمود که همه داوطلبان با دارابودن مدرک دیپلم می توانند این رشته را انتخاب نمایند.

کدام داوطلبان می توانند رشته روانشناسی را انتخاب نمایند؟، امکان ادامه تحصیل تا مقطع دکتری

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

فرناز فرشباف در تبادل نظر با خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران در ارومیه با بیان اینکه روانشناسی علمی است که در خصوص رفتار انسان ها در ارتباط با محیط اطراف خود و تفاوت رفتارها می پردازد، اظهار کرد: هدف اصلی رشته روانشناسی آنالیز شرایط های انسان در مواجهه با موارد مختلفی است که در زندگی برای وی پیش می آید.

همه چیز درباره رشته ای با صندلی شایسته در بازار کار

کدام رشته دانشگاهی کمترین بیکار را در جامعه دارد؟

معماری؛ رشته ای فنی و هنری

وی اضافه کرد: روانشناسی در واقع علم مطالعه رفتار و فرایندهای ذهنی انسان است که به بحث های مختلف رفتار و فرایندهای روانی مانند ادراک، احساس، شخصیت، هوش، هیجان و انگیزه می پردازد.

مدیر گروه روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه اظهار داشت: این رشته کاربردی بوده و تمام جنبه های زندگی انسان را دربرمی گیرد و به علت پیچیده ترشدن زندگی انسان احتیاج به حضور این رشته بسیار محسوس شده است.

فرشباف با تأکید بر اینکه داوطلبان ورود به رشته روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه می توانند با دارابودن مدرک دیپلم در رشته های علوم انسانی، علوم تجربی و ریاضی در مقطع کارشناسی ادامه تحصیل دهند، اعلام کرد: در مقطع کارشناسی ارشد چهار گرایش بالینی، عمومی، استثنایی و تربیتی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه وجود دارد که با توجه به قدیمی بودن این رشته ظرفیت بسیار بالایی دارد.

داوطلبان ورود به رشته روانشناسی می توانند با دارابودن مدرک دیپلم در رشته های علوم انسانی، علوم تجربی و ریاضی در مقطع کارشناسی این رشته ادامه تحصیل دهند.

عضو هیئت علمی گروه روانشناسی واحد ارومیه توضیح داد: وجود آزمایشگاه مجهز، کتاب های تخصصی در کتابخانه و داشتن مرکز تحقیقات روانشناسی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه، این دانشگاه را تبدیل به انتخاب نخست داوطلبان ورود به روانشناسی در استان آذربایجان غربی نموده است.

فرشباف با تشریح ظرفیت بسیار بالای استادان گروه روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه اعلام کرد: یک هیئت علمی دانشیار، چهار هیئت علمی استادیار و همکاری بیش از 20 نفر از استادان دانشگاه های دولتی و آزاد استان امکان استفاده از ظرفیت بالای موجود در زمینه روانشناسی را برای واحد ارومیه مهیا نموده است.

مدیرگروه روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه با توجه به آینده شغلی درخشان فارغ التحصیلان روانشناسی به خبرنگاران گفت: تحصیل نمایندگان در این رشته می توانند در کنار استخدام در سازمان های دولتی، امکان فعالیت در مراکز مشاوره، کلینیک های ترک اعتیاد، درمانگاه ها و ... را داشته باشند.

فرشباف اظهار داشت: داوطلبان ورود به رشته روانشناسی می توانند با ورود به سایت https://azmoon.iau.ac.ir و اعلام علاقه مندی در این رشته تحصیل نمایند.

4117/4062/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 10 آبان 1399 بروزرسانی: 10 آبان 1399 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 644

به "کدام داوطلبان می توانند رشته روانشناسی را انتخاب نمایند؟، امکان ادامه تحصیل تا مقطع دکتری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام داوطلبان می توانند رشته روانشناسی را انتخاب نمایند؟، امکان ادامه تحصیل تا مقطع دکتری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید