هیچ مسئله ای برای پرداخت تسهیلات به متقاضیان احداث گلخانه وجود ندارد

به گزارش مجله سیاران، مدیر شعب بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: هیچ مسئله ای برای پرداخت تسهیلات به متقاضیان احداث گلخانه در استان وجود ندارد و این بانک رتبه اول کشور را در پرداخت تسهیلات در این حوزه کسب کرد.

هیچ مسئله ای برای پرداخت تسهیلات به متقاضیان احداث گلخانه وجود ندارد

آقای طاهری در مورد روند پرداخت تسهیلات برای توسعه گلخانه ها در چهارمحال و بختیاری، گفت: از ابتدای سال 1401 تا خاتمه مردادماه یک هزار 545 میلیارد ریال تسهیلات برای ایجاد و توسعه کشت های گلخانه ای به 52 طرح گلخانه در چهارمحال و بختیاری از سوی بانک کشاورزی پرداخت شده است.

مدیر شعب بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مساحت گلخانه های ایجاد شده در استان سال جاری 27 هکتار بوده و این استان رتبه اول کشور در توسعه گلخانه ها کسب نموده است.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه توسعه گلخانه ها، باتوجه به مشکل کم آبی در چهارمحال و بختیاری مورد تاکید مدیریت ارشد استان است، گفت: هیچ مسئله ای برای پرداخت تسهیلات به متقاضیان احداث گلخانه در استان وجود ندارد.

طاهری در خاتمه تاکید نمود: کسب رتبه اول بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری در تحقق 228.6 درصدی پیشرفت برنامه ابلاغی طرح توسعه گلخانه ها، نشان گر تسهیل گری این بانک در پرداخت تسهیلات در این حوزه است.

خبرنگاران چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 شهریور 1401 بروزرسانی: 30 شهریور 1401 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 1565

به "هیچ مسئله ای برای پرداخت تسهیلات به متقاضیان احداث گلخانه وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیچ مسئله ای برای پرداخت تسهیلات به متقاضیان احداث گلخانه وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید