هشدار صدر اعظم آلمان درباره بستن مرز های اتحادیه اروپا

به گزارش مجله سیاران، خبرگزاری خبرنگاران- سخنگوی دولت آلمان اظهار داشت آنگلا مرکل، درباره بستن مرز های کشور های عضو اتحادیه اروپا در بحبوحه ادامه شیوع جهانی کرونا هشدار داد.

هشدار صدر اعظم آلمان درباره بستن مرز های اتحادیه اروپا

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از خبرگزای آلمان، سخنگوی دولت آلمان بیان کرد آنگلا مرکل صدراعظم این کشور درباره بستن مرز های کشور های عضو اتحادیه اروپا در بحبوحه ادامه شیوع دنیای کرونا هشدار داد.

استفان سیبرت سخنگوی دولت این کشور پس از برگزاری نشست سران و مقامات دولتی اتحادیه اروپا بیان کرد: این موضوع به ویژه برای آلمان به عنوان یکی از کشور های میانی این اتحادیه که گردش مالی انجام می دهد، حائز اهمیت است.

به گزارش خبرگزاری ایتارتاس از برلین، اورزولا فن در لاین رئیس کمیسیون اروپا نیز گفت: فکر می کنم همه ما درس هایی را آموخته ایم.

وی اضافه نمود: زمان بسیار کوتاهی به طول انجامید تا درک کنیم که این امر مانع فعالیت بازار واحد اتحادیه اروپا و جریان کالا ها است و در واقع گسترش ویروس کرونا را متوقف نکرد.

جدیدترین آمار ها نشان می دهد، بیش از 45 میلیون 312 هزار و 680 نفر در کشور های سراسر دنیا به کووید - 19 مبتلا شده اند و بیش از یک میلیون و 185 هزار و 730 نفر نیز بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند. تا به امروز بیش از 32 هزار و 985 هزار و 500 نفر از مبتلایان به کووید - 19 در سراسر دنیا نیز بهبود یافته اند.

صدر اعظم اتریش خواهان بازماندن مرز های اتحادیه اروپا شد

به گزارش خبرگزاری تاس از وین، صدر اعظم اتریش بیان کرد نباید مرز های کشور های اتحادیه اروپا در موج دوم شیوع ویروس کرونا بسته شوند.

سباستین کورتس، صدر اعظم اتریش، گفت طی موج دوم شیوع ویروس کرونا، بستن مرز ها در کشور های عضو اتحادیه اروپا پذیرفتنی نیست.

خبرگزاری اتریش روز آدینه به نقل از کورتس اضافه نمود: مرز ها در اروپا باید باز بمانند.

وی اضافه نمود، لازم است که از بسته شدن مرز ها خودداری گردد، درست مانند کاری که در بهار 2020 انجام شد، زیرا وضع فعلی در کشور های عضو اتحادیه اروپا مشابه وضع قبلی، اما فقط با یک فاصله زمانی یک یا 2 هفته ای است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 7 آذر 1399 بروزرسانی: 7 آذر 1399 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 701

به "هشدار صدر اعظم آلمان درباره بستن مرز های اتحادیه اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار صدر اعظم آلمان درباره بستن مرز های اتحادیه اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید