نماینده مجلس: بورس و اقتصاد عشقی اداره می گردد!

به گزارش مجله سیاران، سیدکاظم دلخوش اباتری نماینده صومعه سرا در مجلس، در جلسه صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: باید معین گردد جلساتی که در مجلس برگزار می گردد چه خروجی دارد.

نماینده مجلس: بورس و اقتصاد عشقی اداره می گردد!

به گزارش ایلنا، نماینده مردم صومعه سرا در مجلس با بیان اینکه اقتصاد و بورس عشقی اداره می گردد، اضافه نمود: وزیر امور مالی و دارایی باید معین کند که چه کسی این حوزه ها را اداره می نماید چرا که نه تنها بازار سرمایه بلکه سایر بازار ها نیز نابسامان است.

وی با بیان اینکه وزارت اقتصاد، وزارتخانه مادر است و باید همه امور مالی را کنترل کند، توضیح داد: وزیر اقتصاد تمام بازار ها را باید پوشش دهد.

این نماینده مجلس با اشاره به خاطره ای یادآور شد: یکی از روسای جمهور قبلی سه وزیر پیشنهادی را برای کسب رأی اعتماد به مجلس معرفی کرد. در جلسه ای از من در خصوص شرایط وزرا سوال کرد که گفتم احتمالا یکی از وزرای پیشنهادی می تواند رأی اعتماد به دست آورد، اما دو وزیر دیگر نمی توانند.

دلخوش با بیان اینکه رئیس جمهور فردی غیرمرتبط را به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش معرفی نموده ادامه داد: چرا رئیس جمهور با رئیس مجلس برای معرفی وزیر پیشنهادی مشورت نکرد، در جلسه ای که صبح امروز با نمایندگان داشتیم 90 درصد نمایندگان به انتصابات اعتراض داشتند. مجلس به این وزیر پیشنهادی رأی اعتماد نخواهد داد. رئیس جمهور فرد مرتبط را معرفی کند.

منبع: فرارو
انتشار: 24 دی 1400 بروزرسانی: 24 دی 1400 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 1348

به "نماینده مجلس: بورس و اقتصاد عشقی اداره می گردد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده مجلس: بورس و اقتصاد عشقی اداره می گردد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید