ماساژ صورت برای ایجاد گونه با 3 حرکت ساده (آموزش تصویری)

به گزارش مجله سیاران، با افزایش سن یا عدم مراقبت صحیح از پوست، عضلات گونه ممکن است دچار تحلیل یا افتادگی شوند. در مقایسه با جراحی زیبایی، انجام حرکات متمرکز بر عضلات گونه مفیدتر و ایمن تر هستند. در این مقاله به آموزش ماساژ صورت برای ایجاد گونه با 3 حرکت ساده می پردازیم.

ماساژ صورت برای ایجاد گونه با 3 حرکت ساده (آموزش تصویری)

گونه به قسمتی از صورت که زیر چشم ها و بالای استخوان فک بالایی واقع شده است گفته می گردد. اگر شما در دهه 30 سالگی به سر می برید، شاید از ظاهر صورت دوران نوجوانی و جوانی خود رضایت بیشتری داشته اید. با افزایش سن احتمال افتادگی و تحلیل عضلات صورت وجود دارد. در ضمن باید بدانید که صورت شما 57 ماهیچه دارد و خبر خوب اینجاست که این ماهیچه ها می توانند تمرین و تحرک داشته باشند و سفت شوند. عضلات گونه نیز از این قاعده مستثنی نیستند. بعضی از افراد با مصرف مواد خوراکی مانند روغن خراطین در کوشش برای خوش فرم کردن گونه و به طور کلی لاغری صورت خود دارند در حالی که با حرکاتی ساده نیز می توان این مشکل را رفع کرد.

حرکات ساده و مفید برای ایجاد گونه صورت

کلید حل عارضه های صورت این است که برای عضلات آن ناحیه تمرینات را به صورت یک عادت روزانه اجرا کنید. اجرای این تمرینات به همراه کرم ها یا روغن های مفید پوست، تاثیرات مثبت بسیار زیادی بر طراوت و شادابی پوست شما در مقابل افزایش نشانه های کهولت سن دارد. این تمرینات باعث سفتی پوست صورت، افزایش درخشندگی، عملکرد بهتر مواد مورد استفاده و همچنین باعث افزایش زیبایی درونی و بیرونی پوست می گردد. ماساژ می تواند پوست شما را به مرحله بهتری برساند، همچنین از مزایای کاهش استرس نیز غافل نشوید. بهتر است هر روز صبح، تمرینات زیر را انجام دهید تا شاهد تاثیرات آن بر برجستگی گونه خود باشید.

1. چشم بازکن

این تمرین به روشن و درخشان شدن ناحیه زیر چشم و گونه ها یاری می نماید و باعث می گردد خط ها، و چین و چروک های عظیم کمتر دیده شوند. با این حرکت می توانید چرخش خون در ناحیه گونه را افزایش دهید تا طراوت و ظاهر پوست زیر چشم زیباتر به نظر برسد. این حرکت را 5 بار تکرار کنید.

قدم اول) هر دو دستتان را به صورت افقی بالای استخوان گونه بگذارید (انگشت سبابه باید زیرمژه ها باشد و انگشتان دیگر همزمان فقط روی استخوان گونه باشند.) دستتان را محکم روی پوست فشار دهید تا ماهیچه ها در موقعیت ثابت خود تحت فشار محسوسی قرار بگیرند.

قدم دوم) زمانی که گونه ها را به سمت بالا فشار می دهید، چشمان خود را نیمه باز نگه دارید. این حرکت را تا پنج شماره انجام دهید.

2. حرکت عظیم کردن لب ها

انجام این فعالیت برای از بین بردن خطوط لبخند دور دهان موثر است، و در نتیجه برجستگی گونه ها و همچنین به حجیم کردن لب ها توسط قوی کردن ماهیچه های زیرین با افزایش دوران یاری می نماید. پنج بار این حرکت را انجام دهید.

قدم اول) انگشت سبابه را به صورت عمودی روی لب ها قرار دهید.

قدم دوم) لب هایتان را با حداکثر توان در هم بکشید و انگشت سبابه تان را در جهت مخالف رو به پایین روی لب ها فشار دهید. این حرکت را 5 بار تکرار کنید.

3. فشار چانه

این مرحله می تواند خطوط فک را به بالا ببردف به علاوه اینکه در جلوگیری از افتادگی نظم و برجستگی در چانه، گونه، و فک موثر است. از آنجایی که تمام عضلات صورت شما به هم مرتبط اند، این تمرین برای بهبود شرایط کل صورت مفید است.

قدم اول) دستانتان را مثل یک سکوی مقاوم زیر چانه به صورت ثابت قرار دهید. زبانتان را به سقف دهان فشار دهید (با دهان بسته) ، در حالی که مشت شما به سمت بالا فشار وارد می نماید، چانه خود را به پایین فشار دهید.

قدم دوم) به بالا نگاه نموده و دهانتان را از پهنا باز کنید. این مرحله را 5 بار تکرار کنید.

منبع: Clinique.com

منبع: ستاره
انتشار: 12 بهمن 1399 بروزرسانی: 12 بهمن 1399 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 829

به "ماساژ صورت برای ایجاد گونه با 3 حرکت ساده (آموزش تصویری)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماساژ صورت برای ایجاد گونه با 3 حرکت ساده (آموزش تصویری)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید