انتقاد رئیس کمیسیون فرهنگی شورا از جوابگو نبودن بعضی مدیران شهرداری بوشهر

به گزارش مجله سیاران، خبرنگاران/بوشهر رئیس کمیسیون فرهنگی شورا گفت: تعدادی از مدیران شهرداری بوشهر در فرایند بعضی از امور تعلل ایجاد نموده و جوابگوی به حق مطالبات مردم نیستند.

انتقاد رئیس کمیسیون فرهنگی شورا از جوابگو نبودن بعضی مدیران شهرداری بوشهر

خدیجه گرشاسبی اظهار کرد: مردم، ولی نعمت ما هستند و آنچه که از ما انتظار می رود خدمت به مردم است.

وی اضافه نمود: اعضای شورای شهر بوشهر از از ریاست شورا گرفته تا دیگران نیروهای جهادی هستند که سال ها در عرصه های مختلف خدمت نموده اند و امروز در عرصه مدیریت شهری اهدافشان خدمت به مردم شریف شهر بوشهر است.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورا توضیح داد: شهرداری نهاد اجرایی عمومی و غیر دولتی است و وظیفه اش در خدمات شهری از قبیل جمع آوری زباله شهری، نظارت بر ساخت و سازها، خدمات آتش نشانی، نظافت و پاکیزه نگه داشتن شهر، توجه به مبلمان شهری، بهبود عبور و مرور شهفرایندان، ایجاد فضاهای فرهنگی و تفریحی و توجه به مسائل اجتماعی فرهنگی جامعه است لذا این شهر احتیاج به خدمتگذاران و مسئولین جهادی و دلسوز دارد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورا در ادامه گفت: امروز مردم ما از فشار مالی و مالی و کرونا خسته هستند پس وقتی با جوابگو نبودن و تعلل در فرایند اجرای کار درون شهرداری روبرو شوند باعث نارضایتی آن ها شده و حتی با عملکرد رفتار و بی توجه ای مسئول، کارشناس و مدیر مجموعه ایشان را از نظام وحاکمیت متنفر می سازد.

گرشاسبی اعلام کرد: به اسم عضو کمیسیون عمران و رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی و وکیل موکلان خود در مجلس شهری، مجدانه از همکاران در شهرداری درخواست دارم همت جهادی جهت پیشرفت، حس جوابگویی در جهت برطرف مسائل فراوان شهر داشته و برای مردم و توسعه شهر گام های موثری بردارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 1232

به "انتقاد رئیس کمیسیون فرهنگی شورا از جوابگو نبودن بعضی مدیران شهرداری بوشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد رئیس کمیسیون فرهنگی شورا از جوابگو نبودن بعضی مدیران شهرداری بوشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید