تور استانبول ارزان: معرفی هتل استانبول گنن در استانبول

به گزارش مجله سیاران، معرفی هتل استانبول گنن (Istanbul Gonen Hotel)

بدون شک شهر زیبای استابول نیازی به معرفی ندارد. شهری که در سال های گذشته یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری دنیا بود و حتی توانست برای مدتی جایگاه رم و پاریس را هم از آن خود کند. استانبول از آن دسته مقاصدی است که نه تنها به علت زیبایی های شهری، بلکه برای روبرو شدن با فرهنگی غنی و تاریخی ارزشمند است. جالب است بدانید بازار استانبول یکی از بزرگ ترین و قدیمی ترین بازار های سرپوشیده دنیا است که در سال 2014، پر بازدید ترین جاذبه گردشگری دنیا شد. اگر قصد سفر به شهر دیدنی استانبول را دارید، با خبرنگاران همراه باشید تا با هتل استانبول گنن در استانبول آشنا شوید.

تور استانبول ارزان: معرفی هتل استانبول گنن در استانبول

بهترین تجربه سفر را با تور استانبول ارزان در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

معرفی هتل استانبول گنن

هتل 5 ستاره استانبول گنن ، از هتل های لوکس و زیبای استانبول است که با معماری مدرن و زیبا و امکانات مناسب، از برترین هتل های این شهر به شمار می آید. این هتل با فرودگاه بین المللی آتاتورک تنها 3 کیلومتر فاصله دارد. هتل استانبول گنن، دسترسی خوبی به جاذبه های شهر از جمله مراکز خرید دارد و تنها 14 کیلومتر با محله سلطان احمد فاصله دارد. میدان تقسیم در فاصله 19 کیلومتری این هتل است. هتل استانبول گنن با نزدیک ترین استگاه مترو در حدود 2 کیلومتر فاصله دارد و می توانید به وسیله این ایستگاه به راحتی به سایر جاذبه های شهر دسترسی پیدا کنید.

فضای داخلی هتل

استفاده از مبلمان و دکوراسیون ساده، نورپردازی حرفه ای و رنگ های گرم با تناژ طلایی در اتاق های این هتل، محیطی آرام و راحت ایجاد نموده است. هتل استانبول گنن با طراحی زیبا و امکاناتی درخور یک هتل 5 ستاره، شما را به اقامتی لوکس و مدرن در شهر تاریخی استانبول مهمان می نماید. طراحی لابی، رستوران، کافه و باشگاه های این هتل، حس رضایت از حضور در یک محیط حرفه ای را به شما هدیه می نماید.

اتاق های هتل

هتل استانبول گنن در مجموع 305 اتاق و سوییت دارد. بسته به نوع اتاق، امکانات داخل آن شامل: حمام، اتاق پرو، کمد، سشوار، میز کار، تلویزیون کابلی، خدمات داخل اتاق، اتو و میز اتو، قهوه ساز و چای ساز و تلفن می گردد. بعلاوه تمامی اتاق ها از اینترنت وای فای رایگان بهره مند هستند.

اتاق های این هتل شامل اتاق های استاندارد 38 متری، اتاق های خانواده، اتاق های سوپریور 32 متری و سوییت های دو نفره 52 متری می گردد.

غذای هتل

رستوران صدف، منویی از غذاهای سنتی استانبول و غذاهای بین المللی را در کنار استخر این هتل به شما عرضه می نمایند. رستوران صدف در لابی هتل استانبول گنن واقع شده است. می توانید صبحانه تان را در بوفه سلف این رستوران میل کنید. بعلاوه می توانید در کافه های لابی این هتل، خودتان را به چای و قهوه ترکی مهمان کنید.

سایر امکانات هتل

سایر امکانات این هتل شامل باشگاه، استخر روباز، استخر مخصوص کودک، حمام ترکی، کتابخانه، تبدیل ارز، حمام ترکی، ترانسفر رایگان، آرایشگاه، خدمات پرستاری کودک، کافه، خشکشویی، پارکینگ، کتابخانه، اتاق کنفرانس و گیفت شاپ می گردد.

منبع: الی گشت
انتشار: 7 فروردین 1401 بروزرسانی: 7 فروردین 1401 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 1427

به "تور استانبول ارزان: معرفی هتل استانبول گنن در استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استانبول ارزان: معرفی هتل استانبول گنن در استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید