پیراشکی گوشت و زیتون یک پیش غذای ساده وخوش طعم

به گزارش مجله سیاران، زندگی امروز / پیراشکی یک پیش غذای ساده وخوش طعم است که انواع مختلفی دارد. در این مطلب طرز تهیه پیراشکی گوشت و زیتون را آموزش داده ایم.

پیراشکی گوشت و زیتون یک پیش غذای ساده وخوش طعم

به گزارش زندگی امروز به نقل ازماهنامه سفره ایرانی،پیراشکی یک پیش غذای ساده وخوش طعم است که انواع مختلفی دارد. در این مطلب طرز تهیه پیراشکی گوشت و زیتون را آموزش داده ایم.

مواد لازم پیراشکی گوشت و زیتون :

عصاره گوشت: 2 قاشق سوپ خوریآرد: یک کیلوگرمروغن قنادی: 500 گرمماءالشعیر: به میزان لازمگوشت چرخ نموده: 500 گرمپیاز (ریز خرد شده): نصف یک عددزیتون (ریز خرد شده): 100 گرمنمک: به میزان لازمفلفل سیاه: به میزان لازمروغن: برای سرخ کردن

طرز تهیه:

1. آرد را در ظرف مناسبی الک کنید. میزانی نمک و روغن قنادی را اضافه کنید و مواد را ورز دهید. ماءالشعیر را اضافه کنید (میزان ماءالشعیر باید به میزان ای باشد که خمیر یک دست گردد و به دست نچسبد) خمیر را در محلی گرم قرار دهید تا ور آید.

2. خمیر را پس از ور آمدن، روی سطح کار پهن کنید و دایره هایی از آن قالب بزنید.

3.پیاز ریز خرد شده را در میزانی روغن روی حرارت تفت دهید تا طلایی رنگ گردد. عصاره گوشت را به گوشت چرخ نموده اضافه کنید به پیاز اضافه نموده و تفت دهید، نمک و فلفل بزنید. زیتون ریز خرد شده را اضافه کنید.

روی هر یک از دایره های خمیر میزانی از مخلوط گوشت قرار دهید و آنها را تا نموده و لبه ها را محکم کنید. آنها را به مدت 15 دقیقه در فر از قبل گرم شده با دمای 175 درجه سانتیگراد (350 درجه فارنهایت) قرار دهید تا طلایی و برشته شوند. سپس سرو کنید.

منبع: زندگی روز
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 1205

به "پیراشکی گوشت و زیتون یک پیش غذای ساده وخوش طعم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیراشکی گوشت و زیتون یک پیش غذای ساده وخوش طعم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید