وعده های مدیرعامل نو پرسپولیس عملی نشد

به گزارش مجله سیاران، ظاهراً وعده های پوچ مدیران پرسپولیس تمام شدنی نیست و فقط از یک مدیر به مدیر بعدی منتقل می گردد. پس از وعده های عملی نشده صدری حالا نوبت به رضا درویش رسیده است و مدیرعامل تازه سرخپوشان پس از گذشت چند روز از وعده پرداخت مطالبات، هنوز به قول خود عمل نکرده است.

وعده های مدیرعامل نو پرسپولیس عملی نشد

درویش و اعضای نو هیئت مدیره پرسپولیس که حدود دو هفته از انتصاب شان در باشگاه پرسپولیس می گذرد، در همان روز اول با حضور در اردوی پرسپولیس (پیش از ملاقات با فجرسپاسی) قول دادند تا به زودی مطالبات عقب افتاده سرخپوشان را پرداخت نمایند، اما پس از عملی نشدن این وعده ها، در آخرین وعده خود قول پرداخت 10 الی 15 درصدی مطالبات سرخپوشان تا روز شنبه را داده بودند که این بار نیز با گذشت سه روز همچنان خبری از پرداخت پول نیست، موضوعی که به شدت باعث ناراحتی و دلخوری اعضای تیم فوتبال پرسپولیس شده است و حتی زمزمه اعتراض دوباره سرخپوشان نیز به گوش می رسد.

اعضای تیم فوتبال پرسپولیس تا به امروز تنها 20 درصد از قرارداد فصل جاری خود را دریافت نموده و معتقدند با حضور هیئت مدیره و مدیرعامل نو تا به امروز هیچکدام از مسائل این تیم رفع نشده است و در صورت ادامه این فرایند باید منتظر روزهای پرالتهاب در اردوی سرخپوشان باشیم.

منبع: فرارو
انتشار: 7 تیر 1401 بروزرسانی: 7 تیر 1401 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 1502

به "وعده های مدیرعامل نو پرسپولیس عملی نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وعده های مدیرعامل نو پرسپولیس عملی نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید