کنایه درویش به رامین رضاییان: 6 میلیارد کجا رفته؟

به گزارش مجله سیاران، رضا درویش بعد از ظهر سه شنبه پس از جلسه مجمع فدراسیون فوتبال اظهار کرد: مجمع خوبی بود. البته تنش هایی هم داشت، اما ان شاءالله بتوانند از فرصت به جای مانده استفاده نمایند. البته یادمان نرود که قبل از پرداختن به حاشیه ها باید به جام جهانی بپردازیم و در پی بازی های محبت آمیز خوب باشیم. باید یک تیم ملی قوی را به مسابقات بفرستیم و دغدغه هیات رییسه چگونگی آماده سازی باشد. هر کشوری آرزو دارد در جام جهانی شرکت کند، اما متاسفانه با شرایطی که وجود دارد اوضاع جالبی نداریم.

کنایه درویش به رامین رضاییان: 6 میلیارد کجا رفته؟

او ادامه دارد: یک عضو هیات رییسه کم شد، اما امیدوارم همین هیات رییسه فکری کند تا طرفداران در نهایت خرسند شوند. در یک چشم به هم زدن مسابقات جام جهانی آغاز می گردد و باید از فرصت های مان استفاده کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس درباره بسته بودن پنجره جابجاییی این باشگاه گفت: هنوز فصل جابجایی به طور رسمی آغاز نشده است و به هر حال باید صبر کنیم تا موعد مقرر آغاز گردد و در این مدت سعی می کنیم مشکل را حل کنیم.

وی در رابطه با دعوت رامین رضاییان به کمیته انضباطی باشگاه گفت: هنوز اتفاقی نیفتاده است، اما باید بگویم در این سه چهار ماهی که رضاییان پول گرفته است، این پول ها کجا رفته؟ فکر می کنم قراردادش بیش تر از 6 میلیارد برای نیم فصل باشد.

درویش درباره انتخاب دستیاران گل محمدی اظهار داشت: او هیچ صحبتی با من نکرده است و تا امروز تغییری اتفاق نیفتاده است. پس از انتها مسابقات تصمیمات تازه ممکن است گرفته گردد و امیدوارم برای لیگ قهرمانان آسیا بتوانیم محکم تر کار کنیم. کادرفنی باید تصمیم بگیرد چه تیمی در شأن نام پرسپولیس بسته گردد.

او اضافه کرد: آن قدر جایگاه پرسپولیس بالاست که حتی با نایب قهرمانی هم بحث روز می گردد. در تیم های بزرگ جهان هم چنین اتفاق خوبی رخ می دهد. کمی هم انگیزه از بازیکنان گرفته شده است، چون در لیگ قهرمانان آسیا حضور نداشتیم. پرسپولیس تنها تیمی از ایران است که دو دوره پشت سر هم به فینال رسیده و همین مساله هم تاثیرگذار بوده است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که اردوی پیش فصل در خارج از کشور انجام می گردد یا خیر؟ بیان نمود: هنوز خیلی چیز ها مانده که پیش از آن باید درباره اش تصمیم بگیریم.

او درباره قهرمانی استقلال گفت: مبارک شان باشد. به هر حال در هر بازی یک برنده و یک بازنده وجود دارد. این دوره هم نوبت استقلال بود و به طرفداران شان تبریک می گویم. ورزش همین است.

منبع: فرارو
انتشار: 18 تیر 1401 بروزرسانی: 18 تیر 1401 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 1511

به "کنایه درویش به رامین رضاییان: 6 میلیارد کجا رفته؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنایه درویش به رامین رضاییان: 6 میلیارد کجا رفته؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید