مطهری: کُرهایها همواره از ما میترسند

به گزارش مجله سیاران، مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از همه چیز راضی هستیم فقط مشکل زمین داریم که زمین تمرین مان کمی سفت بود و به آن اعتراض هم کردیم، اما زمین تمرین مان تغییر پیدا نکرد.

مطهری: کُرهایها همواره از ما میترسند

به گزارش خبرآنلاین، حمید مطهری در خصوص غیبت سه بازیکن اصلی مثل آل کثیر، امیری و پهلوان گفت: شکی نداریم که این بازیکنان بسیار توانمندند، اما ما باید به داشته هایمان نگاه کنیم و همواره نیمه خالی لیوان را نبینیم. ما با همین بازیکنان کار های بزرگی کردیم. بازیکنان غایب هم که بودند همین اتفاقات را رقم زدیم.

وی ادامه داد: پرسپولیس بار ها نشان داده که یک تیم و یک گروه است و کار تیمی ما حرف اول را می زند و هر بازیکنی که در این پازل تاکتیکی قرار گرفته است از جوان ترین تا باتجربه ترین آنها، به نحو احسن وظایفشان را انجام داده اند. خیلی نیمه خالی لیوان را نبینیم، بهتر است که انرژی مثبت بدهیم و من امیدوارم که اتفاقات خوبی در روز بازی رخ دهد.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص این که گفته می گردد تیم اولسان میانگین سنی اش زیاد است و ممکن است در پرس شدید نتواند عملکرد خوبی داشته باشد، گفت: اجازه بدهید من خیلی وارد جزئیات نشوم، اما تیمی که به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده است، قطعا تیم توانمندی است. ما باید هوشمندانه برای این بازی برنامه ریزی کنیم. کره ای ها همواره از ما ترس داشتند و بازیکنان ما فوق العاده توانمند هستند، اما اجازه بدهید که من به نکات فنی و ریز اولسان کره اشاره نکنم.

مطهری در خصوص امکانات کشور قطر عنوان نمود: امکانات اینجا فوق العاده است و از همه چیز راضی هستیم. فقط مشکل زمین داریم که زمین تمرین مان کمی سفت بود و به آن اعتراض هم کردیم، اما زمین تمرین مان تغییر پیدا نکرد، اما تیمی که می خواهد بزرگی کند و قهرمان آسیا گردد، هیچ دلیلی برایش موجه نیست وگرنه خودمان می دانیم هم در ایران و هم در قطر مشکلاتی داشته ایم، اما این ها دلیل بر این نمی گردد که ما بهترین نمایش مان را ارائه ندهیم یا بخواهیم بهانه ای بیاوریم، بنابراین با تمام وجودمان و بازیکنان مثل همواره با قلب شان بازی می نمایند تا بتوانیم قهرمان فینال آسیا شویم.

وی در خصوص برنامه های تیم پرسپولیس گفت: 4 جلسه تمرینی داشتیم که 3 جلسه آن در زمین بود و یک جلسه هم در سالن بدنسازی بود. امروز هم تمرین تاکتیکی و خیلی مهمی داشتیم و خدا را شکر خیلی راضی هستیم. انگیزه فوق العاده ای برای فینال لیگ قهرمانان آسیا داریم و امیدواریم شنبه بتوانیم بازی خوبی انجام بدهیم و طرفداران را شاد کنیم.

منبع: فرارو
انتشار: 1 بهمن 1399 بروزرسانی: 1 بهمن 1399 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 804

به "مطهری: کُرهایها همواره از ما میترسند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مطهری: کُرهایها همواره از ما میترسند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید