شایعه در پرسپولیس؛ پیشنهاد 10 میلیاردی سپاهان و تراکتور به ترابی برای نیم فصل

به گزارش مجله سیاران، بعضی اخبار غیر رسمی از پیشنهاد 10 میلیاردی دو باشگاه سپاهان و تراکتور به مهدی ترابی حکایت دارند.

شایعه در پرسپولیس؛ پیشنهاد 10 میلیاردی سپاهان و تراکتور به ترابی برای نیم فصل

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، جدایی مهدی ترابی از باشگاه العربی باعث شده بعضی از باشگاه های ایرانی تمام توان خود را برای جذب این بازیکن به کار بگیرند. به جز باشگاه پرسپولیس، باشگاه های تراکتور، سایپا و سپاهان نیز رایزنی های خود را برای به خدمت دریافت ترابی به کار گرفته اند.

موضوع قابل توجه این است که خلاف پرسپولیس که این روز ها موقعیت اقتصادی مناسبی ندارد و در حال فراهم کردن پول بودیمیر است تا از چند پنجره نقل و انتقالالتی محروم نشود، باشگاه هایی نظیر تراکتور و سپاهان مسئله ای از این بابت نداشته و حاضرند در ازای جذب ترابی مبلغ بالایی را هزینه نمایند.

برهمین اساس در اردوی پرسپولیس شایعه شده دو باشگاه تراکتور و سپاهان در تبادل نظر با ایجنت ترابی به او گفته اند حاضرند برای نیم فصل مبلغی نزدیک به 10 میلیارد تومان برای ترابی هزینه نمایند، خبری که مدیران و کادر فنی پرسپولیس را نگران نموده است. به هرحال این یک واقعیت است که سپاهان در حال حاضر پر مهره ترین تیم فوتبال ایران است و شاید نیازی به ترابی نداشته باشد، اما هم سپاهان و هم تراکتوری ها خوب می دانند پرسپولیس با جذب ترابی بسیاری از مسائل فنی اش برطرف شده و طبیعی است هر دو باشگاه که رقیب پرسپولیس محسوب می شوند کوشش نمایند تا علاوه بر جذب ترابی و تقویت نیمکت خود، از تقویت پرسپولیس نیز جلوگیری نمایند.

لازم به ذکر است این شایعات در حالی در اردوی پرسپولیس به گوش می رسد که هیچ کدام از مقام های رسمی دو باشگاه تراکتور و سپاهان این رقم را تایید ننموده و منبع رسمی نمی توان برای آن پیدا کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 اسفند 1399 بروزرسانی: 6 اسفند 1399 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 876

به "شایعه در پرسپولیس؛ پیشنهاد 10 میلیاردی سپاهان و تراکتور به ترابی برای نیم فصل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شایعه در پرسپولیس؛ پیشنهاد 10 میلیاردی سپاهان و تراکتور به ترابی برای نیم فصل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید