مقاله: خبرنگاران توسعه راه ها، ارمغان دولت تدبیر و امید در ایلام

به گزارش مجله سیاران، مدیرکل راه و شهرسازی ایلام با اشاره به اقدام های دولت تدبیر و امید در حوزه راه های این استان گفت: از ابتدای فعالیت دولت یازدهم تا به امروز بیش از 110 کیلومتر به طول عظیمراه های استان اضافه شده است.

مقاله: خبرنگاران توسعه راه ها، ارمغان دولت تدبیر و امید در ایلام

کاظمی با بیان اینکه عملیات حفاری 2 هزار متر از این تونل در سال گذشته انجام شد، گفت: اعتبار هزینه شده برای عملیات حفاری این تونل عظیم بیش از 160 میلیارد ریال بوده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام بهسازی و تکمیل 130 کیلومتر راه فرعی و روستایی را از دیگر اقدامات این اداره کل در سال گذشته مطرح نمود.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام ادامه داد: طی سال گذشته 39 کیلومتر راه اصلی در نقاط مختلف استان با اعتبار هزینه شده 900 میلیارد ریال تکمیل و زیر بار ترافیک رفت.

به گفته کاظمی بزودی عملیات لاینینگ تونل دوم راه کربلا محدوده کیلومتر 10 جاده ایلام - مهران شروع شده است.

وی اضافه نمود: تنها در سال گذشته 53 کیلومتر از راه های این استان با اعتبار هزینه شده 2 هزار میلیارد ریال چهار خطه شده و زیر بار ترافیک رفت .

موضوع راه با توجه به نقش و اهمیت آن در رشد و توسعه، همواره مورد توجه ویژه دولت ها است، زیرا که بهبود شرایط راه می تواند به نوعی تضمین کننده اقتصاد یک منطقه باشد، نبود زیرساخت های ارتباطی مناسب همواره یکی از پاشنه آشیل های توسعه ایلام بوده است.

منبع مقاله: خبرنگاران توسعه راه ها، ارمغان دولت تدبیر و امید در ایلام

انتشار: 17 آبان 1400 بروزرسانی: 17 آبان 1400 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 1272

به "مقاله: خبرنگاران توسعه راه ها، ارمغان دولت تدبیر و امید در ایلام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: خبرنگاران توسعه راه ها، ارمغان دولت تدبیر و امید در ایلام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید