معرفی برترین آنتن های رومیزی؛ 18 مدل مالی و کاربردی

به گزارش مجله سیاران، روزی روزگاری برای دریافت سیگنال کانال های تلویزیونی، باید از آنتن های بسیار بزرگی استفاده می شد که در پشت بام قرار می گرفتند و حتی همان آنتن ها هم لزوما کیفیت تصویر خیلی خوبی به تلویزیون منتقل نمی کردند. اما با دیجیتالی شدن سیگنال های صداوسیما، حالا نه تنها کیفیت صدا و تصویر کانال های تلویزیونی بسیار بهتر شده، بلکه بیشتر افراد صرفا با استفاده از یک آنتن رومیزی می توانند به برترین کیفیت کانال های تلویزیونی دسترسی پیدا نمایند. اگر در پی خرید یک آنتن رومیزی برای تلویزیون خود می شد، در این مطلب به برترین مدل های آنتن رومیزی موجود در خبرنگاران می پردازیم تا راحت تر دست به خرید بزنید.

معرفی برترین آنتن های رومیزی؛ 18 مدل مالی و کاربردی

آنتن رومیزی نیل مدل DW-2020

این آنتن رومیزی در بین کاربران خبرنگاران به شدت محبوب است و در این زمینه باید به نوشته شدن بیش از 1800 کامنت برای این محصول و توصیه شدن از طرف 76 درصد از خریداران اشاره کنیم. یکی از مهم ترین مزایای آنتن های رومیزی نسبت به آنتن های هوایی این است که هم معمولا قیمت پایین تری دارند، هم اینکه به راحتی می توانید آن ها را نصب و به تلویزیون وصل کنید. این آنتن رومیزی دارای تقویت کننده اکسترنال است و به همین دلیل می تواند سیگنال ها را با کیفیت بالاتری دریافت کند.

در کنار امکان قرارگیری روی سطح صاف، می توانید با استفاده از دو حفره ای که در بدنه آنتن تعبیه شده، این محصول را با استفاده از میخ یا موارد مشابه، به دیوار هم آویزان کنید. این آنتن برای تامین انرژی از کابل USB استفاده می نماید و کابل کواکسیکال 5 متری به شما اجازه می دهد آنتن را تا فاصله 5 متری نسبت به تلویزیون قرار دهید. بر اساس نظرات خریداران، این محصول یکی از برترین مدل های آنتن رومیزی برای نقاط کور در خانه محسوب می گردد و به احتمال زیاد از خرید آن پشیمان نخواهید شد.

آنتن رومیزی دیجیتال هانی مدل 2018-5M

شرکت هانی از جمله برندهای ایرانی فعال در زمینه آنتن های تلویزیون محسوب می گردد و چندین مدل آنتن رومیزی راهی بازار نموده است. این آنتن مانند بیشتر مدل های موجود در بازار، برق بسیار کمی مصرف می نماید و برای تامین انرژی آن می توانید از پورت USB تلویزیون یا یک منبع انرژی دیگر استفاده کنید. طول کابل استفاده شده برای این محصول 5 متر است و می تواند سیگنال های مربوط به رزولوشن 4K را هم در اختیار تلویزیون شما قرار دهد. حدود 71 درصد از خریداران این محصول، خرید آن را به دیگر کاربران توصیه نموده اند و در کل می توانیم آن را یکی از برترین مدل های آنتن رومیزی هانی در نظر بگیریم.

آنتن رومیزی فروزش گلکسی مدل 3M

این آنتن رومیزی که با قیمت بسیار مناسبی به فروش می رسد، همراه با آداپتور USB در اختیار شما قرار می گیرد و بنابراین لازم نیست برای تامین انرژی از یک آداپتور جداگانه استفاده کنید. طول کابل ارائه شده با آنتن به 3 متر می رسد و در صورت استفاده از این مدل، لازم نیست چندان نگران پیدا کردن برترین مکان برای آنتن رومیزی باشید. بنابراین اگر در پی خرید یک آنتن رومیزی خوش قیمت هستید، خرید آنتن رومیزی فروزش گلکسی مدل 3M را توصیه می کنیم.

آنتن رومیزی ورتکس مدل W40

با استفاده از آنتن رومیزی ورتکس مدل W40 مانند دیگر مدل های مشابه، دیگر لازم نیست زحمت تنظیم آنتن هوایی را تحمل کنید و به راحتی می توانید آن را به تلویزیون وصل کنید تا از کانال های تلویزیون بهره مند شوید. این آنتن به خوبی می تواند سیگنال های مزاحم را حذف کند و بعلاوه باید به وجود کابل 2.5 متری برای اتصال به تلویزیون و کابل 1.5 متری برای تامین برق اشاره کنیم. اگر در پی برترین آنتن رومیزی برای تلویزیون سامسونگ و دیگر برندها هستید، می توانید این آنتن را هم در بین گزینه های خود در نظر بگیرید.

آنتن رومیزی امین مدل آهنربایی

بیشتر آنتن های رومیزی شکل و شمایل مشابهی دارند. در مناطقی که کیفیت سیگنال ها ضعیف است، کیفیت خود آنتن رومیزی اهمیت دوچندانی پیدا می نماید. اما اگر در طبقات بالای ساختمان زندگی می کنید و سیگنال های دریافتی از صداوسیما در مکان موردنظر شما قدرت بالایی دارند، با استفاده از یک آنتن رومیزی کوچک و ضعیف هم می توانید کانال های تلویزیونی را با کیفیت بالایی دریافت کنید. آنتن رومیزی امین مدل آهنربایی اگرچه برترین آنتن رومیزی تلویزیون موجود در بازار نیست، اما ابعاد بسیار کوچکی دارد و با قیمت خیلی پایینی به فروش می رسد. بنابراین برای افرادی که در پی بهره گیری از آنتن قدرتمندی نیستند، می تواند گزینه مناسبی باشد.

آنتن رومیزی امین مدل دوفنره آهنربایی

این مدل هم از طراحی مشابه با برادر کوچک تر خود بهره می برد ولی با این تفاوت که قیمت نسبتا بالاتری دارد و می تواند قدرت بیشتری برای دریافت سیگنال ها از خود نشان دهد. این مدل هم قرار نیست معجزه کند ولی در هر صورت با توجه به قیمتی که برای خرید آن می پردازید، می تواند عملکرد خیلی خوبی ارائه کند؛ البته به شرط اینکه در محیط موردنظر شما، سیگنال های صداوسیما قدرت بالایی داشته باشند.

آنتن رومیزی فروزش مدل Galaxy-3m

این آنتن رومیزی هم از نظر طراحی تفاوتی با بسیاری از مدل های موجود در بازار ندارد و از بین قابلیت های آن باید به بهره گیری از کابل 3 متری اشاره کنیم. تامین برق این آنتن طبیعتا به وسیله کابل USB انجام می گردد و خوشبختانه همراه با این محصول، یک آداپتور USB هم ارائه می گردد. برند فروزش چند آنتن رومیزی راهی بازار نموده و حتی اگر برترین مارک آنتن رومیزی نباشد، ولی بدون شک یکی از برترین ها محسوب می گردد.

آنتن رومیزی رسام مدل تقویت دار C3

آنتن های رومیزی اکثرا عملکرد مشابهی دارند ولی در زمینه مواردی مانند طول کابل و دیگر جزئیات این چنینی شاهد تفاوت بین آن ها هستیم. به عنوان مثال این مدل دارای کابل حدودا 3 متری است که طول مناسبی برای آنتن رومیزی محسوب می گردد. این آنتن با تامین برق از پورت USB، می تواند سیگنال های دریافتی را تقویت کند تا حتی اگر سیگنال های موجود در محیط زندگی شما قدرتمند نیستند، باز هم کانال های تلویزیونی با کیفیت خوبی پخش شوند. برترین مکان برای آنتن رومیزی معمولا کنار پنجره است و برای این مدل هم توصیه می کنیم آن را کنار پنجره قرار دهید تا سیگنال های بهتری دریافت کنید.

آنتن رومیزی فروزش مدل Galaxy-10m

این مدل تفاوت زیادی با آنتن Galaxy-3m که کمی بالاتر به آن پرداختیم، ندارد. اما مهم ترین تفاوت آن که مزیت مهمی هم محسوب می گردد، بهره گیری از کابل 10 متری است. به همین دلیل اگر در محیط خانه یا محل کار شما سیگنال های کانال های تلویزیونی ضعیف هستند، به لطف این کابل طولانی، می توانید آنتن رومیزی را در فاصله بسیار دورتری نسبت به تلویزیون قرار دهید و این کار، احتمال دریافت کانال های تلویزیونی باکیفیت را افزایش می دهد.

آنتن رومیزی هانی مدل 2018-NEW

بعضی خریداران بر این باور هستند که آنتن رومیزی هانی مدل 2018-NEW برترین و قویترین آنتن رومیزی موجود در بازار است و به همین دلیل قیمت بالاتری نسبت به بیشتر مدل های رقیب دارد. کابل این آنتن حدود 5 متر طول دارد و انرژی موردنیاز برای تقویت سیگنال هم طبیعتا به وسیله پورت USB تامین می گردد. این مدل که طراحی ساده ای دارد، می تواند بر روی سطوح صاف گذاشته گردد و بعلاوه می توانید آن را به دیوار هم آویزان کنید. اما مانند دیگر آنتن های رومیزی، توصیه می کنیم این آنتن را کنار پنجره قرار دهید تا بتوانید سیگنال های بهتری دریافت کنید.

آنتن رومیزی دیجیتال اسکای مدل BAT0627 Plus-10M

بر اساس نظرات خریداران آنتن های رومیزی در خبرنگاران ، این مدل یکی از برترین آنتن های رومیزی در بازار ایران محسوب می گردد و حدود 82 درصد از خریداران این محصول، خرید آن را به دیگر کاربران توصیه نموده اند. بعضی کاربران می گویند که آنتن رومیزی دیجیتال اسکای مدل BAT0627 Plus-10M برترین آنتن رومیزی تلویزیون برای نقاط کور محسوب می گردد. بنابراین اگر در منطقه شما سیگنال های دریافتی از صداوسیما کیفیت بالایی ندارند، این مدل احتمالا می تواند مشکل دریافت سیگنال های باکیفیتی را رفع کند. ضمناً نباید وجود کابل 10 متری را از قلم بیندازیم و این یعنی با خیال راحت می توانید این آنتن رومیزی را در هر جایی که دوست دارید تعبیه کنید.

آنتن رومیزی پارت الکتریک مدل PE8914

آنتن دیجیتال رومیزی پارت الکتریک مجهز به منبع تغذیه و تقویت کننده قوی و پیشرفته است و توانایی دریافت تمامی شبکه های صداوسیما را دارد. وزن این آنتن به 50 گرم می رسد و همراه با آن یک کابل 10 متری برای اتصال به تلویزیون در اختیار شما قرار می گیرد. بعلاوه برای تامین انرژی باید از کابل USB به طول یک متر استفاده کنید. روی هم رفته این کابل کیفیت بالایی دارد و بسیاری از خریداران از کیفیت آن راضی هستند.

آنتن دیجیتال رومیزی آترون مدل Perfect U 10M

این مدل آنتن رومیزی مورد توجه کاربران زیادی قرار گرفته است و حدود 81 درصد از خریداران این محصول در خبرنگاران ، خرید آن را به دیگر کاربران توصیه نموده اند. با توجه به ارائه کابل 10 متری، برای قرار دادن آنتن در یک مکان مناسب، با محدودیت های کمتری روبرو می شوید. درون این آنتن دو ترانزیستور باکیفیت به منظور تقویت سیگنال دریافتی واقع شده است. به همین دلیل حتی اگر در محدوده شما کیفیت سیگنال های دریافتی کانال های تلویزیونی چندان ایده آل نباشد، باز هم می توانید کانال ها را با کیفیت خیلی خوبی دریافت کنید. بیشتر خریداران این محصول در کامنت های نوشته از کیفیت بالای آن تعریف نموده اند و می توان آن را یکی از برترین مدل های آنتن رومیزی تلویزیون در نظر گرفت.

آنتن رومیزی سیگنال مدل HD Receiver

بعضی از آنتن های رومیزی دارای تقویت کننده سیگنال نیستند و به همین دلیل در محدوده هایی که سیگنال های دریافتی از صداوسیما به مقدار کافی قدرتمند هستید، می توانید از این نوع آنتن ها استفاده کنید. با توجه به همین مشخصه، این نوع آنتن ها نیازی به تامین انرژی ندارند و صرفا یک کابل به تلویزیون یا گیرنده دیجیتال وصل می گردد. طول کابل این مدل 2 متر است که باید ببینید آیا برای شما کافی محسوب می گردد یا نه. از دیگر ویژگی های آنتن رومیزی سیگنال مدل HD Receiver باید به بهره گیری از بادکش چسبنده اشاره کنیم و بنابراین می تواند به راحتی آن را به شیشه بچسبانید.

آنتن رومیزی مدل نود

اگر علاقه ای به طراحی تکراری آنتن های رومیزی ندارید، می توانید به این مدل هم نگاهی بیندازید که هم قیمت پایینی دارد و هم با طراحی جذابی راهی بازار شده است. این مدل هم مانند دیگر آنتن های مقرون به صرفه قیمت، دارای تقویت کننده سیگنال نیست و فقط یک کابل آن به تلویزیون یا گیرنده دیجیتال وصل می شد. بنابراین اگر در پی خرید یک آنتن رومیزی با طراحی متفاوت هستید و از طرف دیگر به قابلیت تقویت سیگنال هم نیازی ندارید، این مدل می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

آنتن رومیزی مدل برج میلاد

از دیگر آنتن های رومیزی که با طراحی خاص در بازار ایران به فروش می رسند، می توانیم به این مدل اشاره کنیم که ارتفاع آن به 26 سانتی متر می رسد و از طراحی مشابه با برج میلاد بهره می برد. این آنتن رومیزی بدون شک برترین مدل موجود در بازار نیست و با توجه به هزینه ای که برای خرید آن می پردازید، قرار نیست عملکرد فوق العاده ای داشته باشد. اما در کل کار راه انداز است و نیازی هم به تامین انرژی ندارد.

آنتن رومیزی هانی کد 103

شرکت هانی چندین مدل آنتن رومیزی راهی بازار ایران نموده است و این مدل با توجه به قیمتی که دارد، طبیعتا برترین آنتن رومیزی هانی نیست ولی در کل حرف زیادی برای گفتن دارد. این مدل نیازی به تامین انرژی جداگانه ندارد و صرفا باید کابل آن را به طور جداگانه به تلویزیون یا گیرنده دیجیتال وصل کنید. باید خاطرنشان کنیم این مدل بدون کابل راهی بازار شده و بنابراین با توجه به نیازی که دارید، می توانید یک کابل با طول موردنظر خود بخرید. با توجه به اینکه این آنتن رومیزی از یک پایه هم بهره می برد، می توانید با خیال راحت آن را بر روی هر سطح صافی که دوست دارید قرار دهید. اما در کل برترین مکان برای آنتن رومیزی تلویزیون، کنار پنجره است.

آنتن رومیزی طرح بنز

در نهایت باید به این آنتن رومیزی بپردازیم که از طراحی لوگوی شرکت بنز بهره می برد. این مدل با کابل 1.5 متری عرضه شده و نیازی به تامین انرژی ندارد. بنابراین در صورتی که در محل زندگی یا محل کار شما سیگنال های کانال های تلویزیونی قدرت بالایی دارند، می توانید با خیال راحت از این آنتن استفاده کنید.

سخن پایانی

در این مطلب به 18 آنتن رومیزی موجود در فروشگاه خبرنگاران پرداختیم تا برای خرید بتوانید از بین آن ها دست به انتخاب بزنید. البته در خبرنگاران تعداد بیشتری آنتن رومیزی به فروش می رسد و ضمناً باید به آنتن های هوایی هم اشاره کنیم که اگرچه نسبت به گذشته کمتر کاربردی هستند، ولی همچنان برای بعضی شرایط بهتر است مورد استفاده قرار بگیرند.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 21 تیر 1402 بروزرسانی: 21 تیر 1402 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 1693

به "معرفی برترین آنتن های رومیزی؛ 18 مدل مالی و کاربردی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی برترین آنتن های رومیزی؛ 18 مدل مالی و کاربردی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید