محرومیت زدایی رویکرد اصلی بودجه 1400 است

به گزارش مجله سیاران، خبرنگاران/اردبیل رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: محرومیت زدایی و تامین اعتبار برای تکمیل پروژه های زیربنایی و نیمه تمام در اولویت بودجه 1400 قرار گرفته است.

محرومیت زدایی رویکرد اصلی بودجه 1400 است

داود شایقی 28 آذر که به همراه استاندار اردبیل از پروژه های در حال اجرای خلخال بازدید می کرد، اظهار کرد: جنوب استان اردبیل یکی از مناطق اولویت دار در اجرای طرح های زیربنایی و توسعه گردشگری است که با مشارکت سرمایه گذاران و فعالان بخش گردشگری طرح های خوبی در این منطقه در حال اجراست.

وی به چندین پروژه راهسازی در جنوب استان و بهره مندی آنها از منابع ملی اشاره و اظهار داشت: تکمیل این محورها خلخال را از بن بست خارج نموده و با سه استان گیلان، زنجان و آذربایجان شرقی مرتبط می نماید.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: با تاکید استاندار اردبیل در کنار توجه جدی به احداث بزرگراه در جنوب استان طرح های کشاورزی، صنعتی و گردشگری در اولویت حمایت قرار گرفته است که نمونه آن پروژه گردشگری بام خلخال است.

شایقی اعلام کرد: در جنوب استان اردبیل طرح های متعدد گلخانه ای به ویژه پرورش گل رز هلندی و محصولات صیفی و جالیزی مورد حمایت جدی قرار گرفته و جهاد کشاورزی تسهیلات مناسبی را پرداخت نموده است.

وی ادامه داد: در سال های اخیر بالاتر از میانگین جمعیتی و استحقاق این شهرستان در بهره مندی از اعتبارات ملی و استانی بیش از سه برابر سهم واقعی خلخال و کوثر تخصیص اعتبار به این مناطق صورت گرفته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 بهمن 1399 بروزرسانی: 9 بهمن 1399 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 823

به "محرومیت زدایی رویکرد اصلی بودجه 1400 است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محرومیت زدایی رویکرد اصلی بودجه 1400 است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید