ربیعی: مابه التفاوت قیمت بنزین به حساب رانندگان تاکسی های اینترنتی واریز شد، با رانندگان این شرکت ها تماس خواهم گرفت

به گزارش مجله سیاران، سخنگوی دولت گفت: براساس اطلاعات موجود و برمبنای ارایه گزارش های پیمایشی ما به التفاوت قیمت بنزین سهمیه ای و آزاد به حساب رانندگان تاکسی های اینترنتی واریز شده است.

ربیعی: مابه التفاوت قیمت بنزین به حساب رانندگان تاکسی های اینترنتی واریز شد، با رانندگان این شرکت ها تماس خواهم گرفت

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرنگاران علی ربیعی سخنگوی دولت در نشست خبری هفتگی خود با خبرنگاران و اصحاب رسانه در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد اینکه شنیده ها حکایت از ان دارد که با وجود گذشت بیش از یک ماه از افزایش قیمت بنزین وزارت کشور هنوز سهمیه تاکسی های اینترنتی را واریز ننموده است گفت: من با مسئول مستقیم این کار در وزارت نفت صحبت نموده ام و براساس بنای پیمایش تاکسی داران اینترنتی همان دو شرکت مهمی که مسئولیت تاکسی های اینترنتی را دارند این سهمیه را دریافت نموده اند.

وی با بیان اینکه گزارش پیمایش های مربوط به رانندگان این دو شرکت تاکسیرانی به وزارت کشور ارایه شده است و براساس میزان سوختی که اطلاعات آن گرفته شده به معنی این که هر کدام از رانندگان چه میزان سوخت در ماه مصرف می نمایند اطلاعات آن ها ثبت و مبلغ نقدی آن به کارت رانندگان واریز شده و در ماه های آینده نیز واریز خواهد شد.

ربیعی اضافه نمود: بنده بعد از جلسه سخنگویی امروز حتما به صورت رندم با رانندگان این شرکت ها تماس و آمار خواهم گرفت، اما براساس اطلاعات موجود پس از ارایه گزارش پیمایش ها در یک ماه اخیر مابه التفاوت نرخ بنزین آزاد و سهمیه ای به حساب رانندگان واریز شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 46

به "ربیعی: مابه التفاوت قیمت بنزین به حساب رانندگان تاکسی های اینترنتی واریز شد، با رانندگان این شرکت ها تماس خواهم گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ربیعی: مابه التفاوت قیمت بنزین به حساب رانندگان تاکسی های اینترنتی واریز شد، با رانندگان این شرکت ها تماس خواهم گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید