دانشجویان دانشگاه شریف امکان حذف درس پس از مردودی در امتحانات انتها ترم را دارند

به گزارش مجله سیاران، معاون آموزشی دانشگاه صنعتی شریف گفت: دانشجویان کلیه مقاطع تحصیلی پس از کسب نمره قبولی و یا مردودی می توانند از تسهیلات تبدیل نمره به پاس شدن یا حذف درس استفاده نمایند.

دانشجویان دانشگاه شریف امکان حذف درس پس از مردودی در امتحانات انتها ترم را دارند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

داود رشتچیان، معاون آموزشی دانشگاه صنعتی شریف در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گفت: با توجه به شرایط خاص نیم امسال و در جهت مساعدت با دانشجویان، علاوه بر تسهیلات حذف درس و حذف ترم که قبلا اعلام شده است، دانشگاه شریف تسهیلات جدیدی را که تنها مختص به ترم جاری می گردد در نظر گرفته است.

وی با بیان اینکه دانشجویان می توانند پس از برگزاری امتحانات نمره یک درس خود را به P یا W تبدیل نمایند، اظهار کرد: دانشجویان کلیه مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری می توانند پس از ثبت قطعی تمامی نمرات این نیم سال در کارنامه و در بازه زمانی که در نیم سال تحصیلی آینده توسط معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه معین شده است، تقاضای تبدیل یکی از نمرات دروس خود که در آن نمره قبولی را آورده اند به p یا به عبارتی پاس شدن تبدیل نمایند.

رشتچیان ادامه داد: این امکان به این جهت در نظر گرفته شده است تا معدل دانشجویانی که درس خود را با نمره قبولی پایین کسب نموده اند، کاهش نیابد. همچنین دانشجویانی که نمره مردودی را کسب نموده اند، می توانند نمره یک درس خود را به w یا به عبارتی حذف نمایند.

معاون آموزشی دانشگاه صنعتی شریف با اشاره به اینکه دانشجویان برای برخورداری از این تسهیلات ضروری است درخواست دهند؛ توضیح داد: در صورت استفاده از گزینه تبدیل نمره یک درس به W، تعداد واحد های به جامانده در این نیم سال برای دانشجویان کارشناسی نباید کمتر از 8 واحد و برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی نباید کمتر از 6 واحد گردد.

وی در انتها خاطر نشان کرد: این تسهیلات برای دانشجویانی که قبل از شروع ترم تحصیلی آینده فارغ التحصیل می شوند، نیز در بازه زمانی انجام امور فارغ التحصیلی قابل استفاده خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 542

به "دانشجویان دانشگاه شریف امکان حذف درس پس از مردودی در امتحانات انتها ترم را دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجویان دانشگاه شریف امکان حذف درس پس از مردودی در امتحانات انتها ترم را دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید