خدمات ویژه پستی را در خانه دریافت کنید

به گزارش مجله سیاران، خدمات پست به صورت غیر حضوری در قالب پیشخوان مجازی پستی تاپین ارائه می گردد. اقدامی که توسط گروهی از جوانان در شرکتی دانش بنیان محقق شد تا امکانات کامل دفاتر پستی به خانه ها منتقل گردد.

خدمات ویژه پستی را در خانه دریافت کنید

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت ترک اصل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، این روزها که در خانه ماندن توصیه می گردد این اقدام به برطرف دغدغه تعداد بسکمک برای ارسال مرسوله های پستی کمک می نماید تا در خانه بمانند و با آسودگی خاطر آنچه یک دفتر خدمات پستی ارائه می نماید را دریافت نمایند و پیگیری شرایط مرسوله خود تا زمان رسیدن به دست گیرنده را انجام دهند.

ارائه خدمات پست آن هم به صورت غیر حضوری در قالب پیشخوان مجازی پستی تاپین توسط یک شرکت دانش بنیان ویژگی های پلتفرم پستی تاپین فراهم شده است. ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی با حمایت خود از این طرح دانش بنیان ها را در رسیدن به مقصد کمک کرد.

مهرداد ملک محمدی، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان گفت: این پلتفرم دانش بنیان با همکاری شرکت ملی پست به نتیجه رسید و توسط آن امکانات کامل یک دفتر پستی برای کاربر فراهم می گردد. کسب و کارها غیرحضوری می توانند خدمات پستی را در سراسر کشور دریافت نمایند.

وی ادامه داد: این سیستم به تمامی دفاتر پستی کشور متصل است و در آن کلیه فرایندهای ثبت و صدور بارنامه به صورت آنلاین انجام می گردد. پس از ثبت کلیه مرسولات به صورت روزانه توسط شرکت پست از محل فرستنده در سراسر کشور جمع آوری و ارسال می گردد. این اقدام امکان ارائه خدمت به 60 هزار مرسوله پستی را در ماه فراهم نموده است همچنین در سال 300 هزار مرسوله ریلی به وسیله پیشخوان مجازی پست تاپین ارسال می گردد.

ملک محمدی همچنین بیان نمود: دریافت خدمات از این پیشخوان مجازی علاوه بر کاهش هزینه ها، حذف مراجع به دفاتر پستی را به همراه دارد.البته دفتر مجازی پستی تاپین امکانات ویژه دیگری شامل جمع آوری بسته پستی از محل ارسال نماینده توسط ماموران پست سراسر کشور، محاسبه آنلاین نرخ (بر اساس لیست تعرفه خدمات پستی)، صدور آنلاین بارکد یا کد رهگیری پستی، صدور فاکتور استاندارد پستی به صورت آنلاین و ارسال پیامک کد رهگیری دارد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 19 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 212

به "خدمات ویژه پستی را در خانه دریافت کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمات ویژه پستی را در خانه دریافت کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید