تعلیق افسر آمریکایی که یک زن را مقابل کنگره هدف گرفته بود

به گزارش مجله سیاران، خبرنگاران : افسر پلیسی که روز گذشته در جریان اعتراض طرفداران ترامپ در مقابل ساختمان کنگره این کشور در واشنگتن به یک زن شلیک نموده بود از کار خود تعلیق شد.

تعلیق افسر آمریکایی که یک زن را مقابل کنگره هدف گرفته بود

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، در جریان اعتراض هواداران ترامپ در واشنگتن، چندین تن از سوی پلیس کشته و زخمی شدند و درپی آن افسر پلیسی که در جریان ناآرامی های پایتخت آمریکا یک زن را مورد هدف گلوله قرار داد و کشت، از کار خود تعلیق شد.

اسپوتنیک گزارش داد، استیون ساند، رئیس پلیس واشنگتن اعلام نمود: اختیارات پلیسی از این افسر که روز چهارشنبه در یک تیراندازی مرگبار در کنگره شرکت داشت، به حالت تعلیق درآمده است.

ساند گفت: پلیس در حال اجرا آنالیز کامل حمله به ساختمان کنگره آمریکا توسط گروهی از معترضان هوادار ترامپ، از جمله برنامه های امنیتی، سیاست ها و رویه ها اجرا شده از سوی آن ها است.

همزمان با سخنرانی ترامپ در جمع هوادارانش و واکنش به شکست خود در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 آمریکا نشست کنگره آمریکا برای تایید نتیجه انتخابات آمریکا در حالی برگزار گردید که به دلیل هجوم هواداران دونالد ترامپ رئیس جمهور کنونی و نامزد انتخاباتی امسال آمریکا، این نشست تعلیق شد.

اندکی پس از تعلیق این نشست، هواداران ترامپ به سمت کاخ کنگره آمریکا هجوم برده، حصار ها را پاره نموده و سعی در ورود به این ساختمان داشتند که باعث ایجاد درگیری میان پلیس و معترضان شد.

قانون گذاران کنگره نیز از آنالیز نحوه مدیریت آشوب ها و حملات از سوی نیروهای امنیتی در این اعتراضات خبر دادند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 25 بهمن 1399 بروزرسانی: 25 بهمن 1399 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 852

به "تعلیق افسر آمریکایی که یک زن را مقابل کنگره هدف گرفته بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعلیق افسر آمریکایی که یک زن را مقابل کنگره هدف گرفته بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید