تخلف ادامه دار بانک ها در پرداخت وام، بودجه وام ودیعه مسکن تمام شد!

به گزارش مجله سیاران، به گزارش خبرنگاران، با توجه به گفته های معاون وزیر راه و شهرسازی سال گذشته 4800 میلیارد تومان وام ودیعه مسکن به 230 هزار مستاجر داده شده بود.

تخلف ادامه دار بانک ها در پرداخت وام، بودجه وام ودیعه مسکن تمام شد!

محمودزاده همچنین اعلام کرده بود که طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، امسال حدود 10 هزار میلیارد تومان برای وام ودیعه مسکن تصویب شده که 50 درصد آن به متقاضیان پرداخت شده است.

با وجود آنکه دو سال از اجرایی شدن طرح وام ودیعه مسکن می گذرد اما همچنان اختلال در سامانه ثبت نام این وام و ناهماهنگی بانک ها برای پرداخت آن به قوت خود باقی است.

آنطور که تسنیم گزارش داده برخی از بانک ها علاوه بر شرط تاهل و ارائه اجاره نامه، شرط سنی را هم برای دریافت وام لحاظ کرده اند، متقاضیانی که سن آن ها از 70 سال گذشته باشد مشمول دریافت این وام نمی شوند.

پاسخی که بانک ها در حال حاضر به مردم می دهند این است که اعتباری نداریم که تسهیلات وام ودیعه مسکن را پرداخت کنیم. واکنش برخی از مخاطبان را درباره این موضوع در ادامه می خوانید.

بودجه پرداخت وام نداریم

یک کاربران توییتر نوشت: امروز رفتم بانک ملی برای وام ودیعه ارائه اکن با هزار و یک بدبختی ضامن و کد رهگیری و اینا بگیر و جم و جور کن الان کارمند بانک میگه کلا کنسل شده هیچی دیگه همین

امروز برای دریافت وام ودیعه مسکن رفتم بانک با اینکه شرایط در سایت احراز و بانک مورد نظر از روی شعبات معرفی شده سایت انتخاب شده بود. کارمند بانک فرمودن وام ودیعه نداریم دیگه نمیدیم و در پاسخ به سوال چرا روی سایت میشد شعبه انتخاب کرد گفت نمیدونم برو بپرس از کی؟از هرکی دوست داری!

وام ودیعه مسکن را در سایت بنام بانک ملی ثبت کردم حالا که برای تشکیل پرونده به بانک ملی رفتم میگن نامه اومده فعلا قبول نکنید اعتبار نیست. اگر اعتبار نیست چرا مثل بقیه بانک ها در سایت اعلام نمیشه و اگر اعتبار هست چرا این گونه عمل میشه

وام ودیعه مسکن ثبت نام کردم بانک صادرات دو ماهه همه مدارک و ضامن جور کردم هی امروز فردا کردن. امروز رفتم میگن بودجه تموم شده برو بانک دیگه. واقعا دوماهه الاف کردن حالا دودر بازی در میارن خدا لعنت کنه کسی که به مردم اذیت میکنه

چرا هر بانکی میریم برای دریافت وام ودیعه مسکن بهمون میگن سقف بانک پر شده است لطفا رسیدگی کنید

چرا ما رو مسخره کردین یک ماه واسه این وام ودیعه مسکن در گیر بودم خیلی هم هزینه کردم ولی دریافت نکردم حتی دوتا ضامن هم بردم خواهشا رسیدگی کنید

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 21 دی 1400 بروزرسانی: 21 دی 1400 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 1343

به "تخلف ادامه دار بانک ها در پرداخت وام، بودجه وام ودیعه مسکن تمام شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخلف ادامه دار بانک ها در پرداخت وام، بودجه وام ودیعه مسکن تمام شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید