بهرام قاسمی :تحریم 18 بانک ایرانی چیزی نیست جز اقدامی جنایت کارانه و ضد بشری

به گزارش مجله سیاران، سفیر جمهوری اسلامی ایران در فرانسه تاکید کرد : تحریم جدید 18 بانک ایرانی که عمدتاً برای خرید دارو و تجهیزات پزشکی با برخی شرکت های خارجی در عرصه جهان و با مجوز خزانه داری آمریکا داد و ستد داشته اند چیزی نیست جز اقدامی جنایت کارانه و ضد بشری.

بهرام قاسمی :تحریم 18 بانک ایرانی چیزی نیست جز اقدامی جنایت کارانه و ضد بشری

به گزارش خبرنگاران، بهرام قاسمی سفیر کشورمان در پاریس در توییتی درباره اقدام خزانه داری آمریکا برای تحریم بانک های ایرانی نوشت:

خزانه داری آمریکا با تشدید فشارهای حداکثری و علنی خود بخصوص با آغاز ریاست جمهوری آقای ترامپ و افزایش این سیاست های تحریمی از فردای خروج آمریکا از یک معاهده و تفاهم بین المللی، اقدامات جنون آمیز خود را علیه مردم ایران و با خیالی خام به صور گوناگون افزون ساخته است.

تحریم جدید 18 بانک ایرانی که عمدتاً برای خرید دارو و تجهیزات پزشکی با برخی شرکتهای خارجی در عرصه جهان و با مجوز خزانه داری آمریکا داد و ستد داشته اند چیزی نیست جز اقدامی جنایت کارانه و ضد بشری برای مخالفت با دریافت بخشی از دارو و تجهیزات بیمارستانی برای بیماران صعب العلاج و خاص .

جدا از بعد تبلیغاتی، این حرکت چیزی نیست جز نوعی سادیسم وگرنه خردمندان در عرصه جهانی می دانند که این جنایت علیه زنان و بچه ها و مردم یک کشور کهن و بافرهنگ و پایدار گرچه موجب آزار و زحمت ایرانیان است اما حیثیت و سیاست خارجی آمریکا در جهان را با یک رسوایی بیشتر روبرو خواهد ساخت .

سیاستمداران آمریکا باید بدانند جهان بزرگتر از آن است که آنان تصور می کنند و ایرانیان سرفراز علیرغم افزایش موانع برای درمان برخی از بیماری ها نهایتاً این سادیسم آمریکایی و این خودمحوری و خود بزرگ بینی را نیز با هنر و فرهنگ و صبوریِ برگرفته از داشته های تاریخی ایرانی خود، درمان خواهند نمود .

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 آذر 1399 بروزرسانی: 14 آذر 1399 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 716

به "بهرام قاسمی :تحریم 18 بانک ایرانی چیزی نیست جز اقدامی جنایت کارانه و ضد بشری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهرام قاسمی :تحریم 18 بانک ایرانی چیزی نیست جز اقدامی جنایت کارانه و ضد بشری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید