بازسازی رزیدنت اویل 2 پرفروش ترین بازی مجموعه شد

به گزارش مجله سیاران، طبق جدیدترین آمار منتشر شده، به نظر می رسد که بازسازی رزیدنت اویل 2 از رزیدنت اویل 7 پپیشی گرفته و به پرفروش ترین بازی در این سری ترسناک تبدیل شده است.

بازسازی رزیدنت اویل 2 پرفروش ترین بازی مجموعه شد

کمپانی کپ کام (Capcom) پس از انتشار آخرین گزارش مالی خود، فهرستی از بازی های خود را که بیش از یک میلیون واحد فروخته اند، به روز نموده است. لازم به ذکر است که برای مدتی طولانی، رزیدنت اویل 7 بهترین بازی رزیدنت اویل از نظر فروش بود، اما اکنون شرایط تغییر نموده است چرا که بازسازی رزیدنت اویل 2 بیش از 12.6 میلیون واحد فروخته است که در مقایسه با فروش 12.40 میلیون واحدی رزیدنت اویل 7 قابل توجه است.

در این میان، مجموعه ترسناک رزیدنت اویل به طور کلی با فروش 146 میلیون نسخه ای، همچنان بهترین سری کپ کام از نظر فروش به جای مانده است. با این حال پرفروش ترین بازی این شرکت از سری ذکر شده نیست و Monster Hunter World با 19.00 میلیون نسخه همچنان پرفروش ترین بازی کپ کام است. بعلاوه پس از آن Monster Hunter Rise با 13.20 میلیون نسخه واقع شده است.

در سوی دیگر، جدیدترین بازسازی کپ کام یعنی رزیدنت اویل 4، 4.90 میلیون نسخه فروخته است و پانزدهمین بازی در فهرست منتشر شده است. این در حالی است که نسخه اچ دی بازی تنها 3 میلیون نسخه فروخته و در جایگاه سی و دوم فهرست واقع شده است. اگر بازسازی ذکر شده مانند سایر بازی های اخیر رزیدنت اویل همچنان محبوب باشد، ممکن است روزی بتواند جایگاه رزیدنت اویل 2 را به خود اختصاص دهد اما این اتفاق به این زودی ها رخ نخواهد داد.

در نهایت بازی استریت فایتر 6 که در ماه ژوئن امسال منتشر شد، تقریبا 2 میلیون نسخه فروخته است و در رتبه 59 فهرست واقع شده است. البته انتظار می رود که این رقم به زودی افزایش یابد زیرا که hdk بازی هنوز راه زیادی در پیش دارد. در ادامه می توانید 10 بازی پرفروش کپ کام را مشاهده کنید.

بازیمقدار فروش
Monster Hunter World19 میلیون
Monster Hunter Rise13.2 میلیون
Resident Evil 2 Remake12.6 میلیون
Resident Evil 712.4 میلیون
Monster Hunter World: Iceborne10.5 میلیون
Resident Evil 58.8 میلیون
Resident Evil 68.8 میلیون
Resident Evil Village8.3 میلیون
Resident Evil 37.6 میلیون
Street Fighter 57.3 میلیون

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 مرداد 1402 بروزرسانی: 17 مرداد 1402 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 1702

به "بازسازی رزیدنت اویل 2 پرفروش ترین بازی مجموعه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی رزیدنت اویل 2 پرفروش ترین بازی مجموعه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید