تور ارزان روسیه: امیدواریم شورای روسیه، ناتو سال 2022 نشستی را برگزار کند

به گزارش مجله سیاران، به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ینس استولتنبرگ دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) امروز سه شنبه در سخنانی ابراز امیدواری کرد که شورای روسیه- ناتو در سال 2022 میلادی نشستی را برگزار کند.

تور ارزان روسیه: امیدواریم شورای روسیه، ناتو سال 2022 نشستی را برگزار کند

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، دبیرکل ناتو در این باره گفت: به گفتگوهای هدفمنمد با روسیه متعهدیم و از مسکو می خواهیم تا سال آینده میلادی نشست دو طرف را برگزار کند.

این در حالیست که الکساندر گروشکو معاون وزیر خارجه روسیه چندی پیش اعلام نموده بود که ناتو تمام پیشنهادهای قبلی مسکو برای کاهش تنش را بی پاسخ گذاشته است و این ائتلاف هیچ ابتکار عملی و جدی برای از سرگیری کار شورای روسیه و ناتو ارائه ننموده است.

پیشتر نیز ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام نموده بود که مسکو منتظر پاسخ آمریکا به پیشنهاد ارائه شده کشورش در مورد تضامین امنیتی است.

وی در این باره افزود: در ملاقات سرگئی ریابکوف وزیر خارجه روسیه با کارن دانفرید (Karen Donfried) معاون وزیر امور خارجه آمریکا در امور اروپا و اوراسیا در مسکو، پیشنهاد روسیه در این خصوص به واشنگتن ارائه شد و اکنون منتظر پاسخ آنها هستیم.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه هم در هفتم دسامبر در ملاقات مجازی با جو بایدن همتای آمریکایی خود، خواهان ارائه تضمین نسبت به عدم توسعه ناتو به شرق و استقرار سیستم های دفاعی در کشورهای همسایه مسکو شده بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 اسفند 1400 بروزرسانی: 9 اسفند 1400 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 1398

به "تور ارزان روسیه: امیدواریم شورای روسیه، ناتو سال 2022 نشستی را برگزار کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان روسیه: امیدواریم شورای روسیه، ناتو سال 2022 نشستی را برگزار کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید