بازسازی ویلا: ارگ کلاه فرنگی بیرجند پس از تکمیل بازسازی بازگشایی می گردد

به گزارش مجله سیاران، ایرنا/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده، ارگ کلاه فرنگی بیرجند پس از تکمیل بازسازی بازگشایی می گردد.

بازسازی ویلا: ارگ کلاه فرنگی بیرجند پس از تکمیل بازسازی بازگشایی می گردد

جهت دریافت خدمات بازسازی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

حسن رمضانی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی گفت: 15 روز فروردین سال جاری این بنای تاریخی برای بازدید مردم و مسافران نوروزی بازگشایی شد ولی در حال حاضر با توجه به انجام بعضی امور عمرانی امکان بازدید وجود ندارد.

وی اضافه کرد: حصارکشی ارگ کلاه فرنگی که از مصوبات بازدید استاندار خراسان جنوبی بوده، در دست انجام است تا بتوان این بنا را بطور کامل از محوطه فرمانداری بیرجند آزاد کرد و تا یک ماه آینده برای بازدید عموم بازگشایی می گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی گفت: بخشی از بازسازی و بازسازی ساختمان ارگ کلاه فرنگی در اسفند پارسال انجام و بطور موقت در تعطیلات نوروز 1401 بازگشایی شد.

وی اضافه کرد: گچ کاری اتاق های اشکوب (طبقه) اول، اصلاح روشنایی، نورپردازی، ساماندهی محوطه و بازسازی نمای بنا از جمله بخش های بازسازیی این بنای تاریخی باارزش است.

رمضانی بیان نمود: 500 میلیون تومان برای بازسازی این بنا هزینه شده و پس از آماده سازی با کاربری موزه آثار اجتماعی و سیاسی به روی علاقمندان باز خواهد بود.

منبع: همگردی
انتشار: 9 خرداد 1401 بروزرسانی: 9 خرداد 1401 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 1474

به "بازسازی ویلا: ارگ کلاه فرنگی بیرجند پس از تکمیل بازسازی بازگشایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی ویلا: ارگ کلاه فرنگی بیرجند پس از تکمیل بازسازی بازگشایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید