چین هم حریف ایران نشد، ادامه قدرتنمایی شاگردان ناظم الشریعه

به گزارش مجله سیاران، تیم ملی فوتسال ایران در دومین ملاقات خود در رقابت های قهرمانی آسیا در ازبکستان مقابل چین به یک پیروزی پرگل دست یافت.

چین هم حریف ایران نشد، ادامه قدرتنمایی شاگردان ناظم الشریعه

با تور چین 99 سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، شاگردان محمد ناظم الشریعه که در گروه B این رقابت ها با تیم های عراق، چین و اردن همگروه هستند، از ساعت 15 امروز (آدینه به وقت تهران) در تاشکند به مصاف چین رفتند و این حریف را به راحتی و با نتیجه 7 بر صفر شکست دادند و دومین برد پیاپی خود را جشن گرفتند.

در نیمه اول این بازی که با رجحان کامل ایران همراه بود، محمد طاهری در دقیقه یک، علی اصغر حسن زاده در دقیقه 6 و حمید احمدی در دقیقه 17 پیروز به گلزنی شدند.

در نیمه دوم نیز محمد کشاورز (26 و 28)، حسین طیبی (27) و قدرت بهادری (32) چهار گل دیگر تیم ملی کشورمان را به ثمر رساندند تا ایران با نتیجه 7 بر صفر از سد چین عبور کند.

تیم ایران با این برد شش امتیازی شد و در آستانه صعود نهاده شد.

در دیگر بازی این گروه از ساعتی دیگر عراق سه امتیازی به مصاف اردن خواهد رفت. در صورتی که اردن پیروز به شکست عراق نشود، تیم ملی فوتسال کشورمان صعود به مرحله یک چهارم نهایی را قطعی خواهد نمود.

27

منبع: تسنیم
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 69

به "چین هم حریف ایران نشد، ادامه قدرتنمایی شاگردان ناظم الشریعه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین هم حریف ایران نشد، ادامه قدرتنمایی شاگردان ناظم الشریعه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید