پاسخ فرماندار نیشابور در رابطه با جریمه میلیونی برخی پزشکان

به گزارش مجله سیاران، خبرنگاران/خراسان رضوی فرماندار نیشابور گفت: پزشکان و متخصصانی که در ساعات منع تردد جریمه شده اند، برای پیگیری موضوع به فرمانداری مراجعه کنند.

پاسخ فرماندار نیشابور در رابطه با جریمه میلیونی برخی پزشکان

علیرضا قامتی در گفت وگو با خبرنگاران مطرح نمود: همانطور که در مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا ابلاغ شد، بر اساس درخواست مجموعه های مختلف، لیستی به فرمانداری ارائه شده و فرمانداری لیست را بررسی کرده و اسامی به پلیس راه ابلاغ شد و در نهایت پلیس راه برای این افراد برگه تردد صادر کرد تا در صورت تردد، در ساعات منع تردد جریمه نشوند.

وی تاکید کرد: چنانچه پزشکی برگه تردد داشته و جریمه شده است، باید هر چه سریع تر مورد را به فرمانداری منعکس کند تا پیگیری شود اما اگر جزو لیست نیستند و برگه تردد برای شان صادر نشده، فرمانداری نمی تواند از طریق اسناد لیست شده مساله را پیگیری کند اما باز هم اگر اعتراضی هست، حتما اعتراضات خود را به فرمانداری اعلام کنند تا رسیدگی شود.

قامتی ادامه داد: آن دسته از پزشکانی که به هر دلیلی در مقطع زمانی مشخص پیروز به ارسال درخواست و دریافت برگه تردد نشده اند، پس از تایید دانشکده علوم پزشکی به فرمانداری مراجعه کنند تا مجددا موضوع پیگیری شود.

فرماندار نیشابور به تاثیر مثبت اعمال ممنوعیت تردد در کاهش میزان مبتلایان به کرونا اشاره کرد و گفت: در مقطع زمانی اعمال محدودیت ها و ممنوعیت های تردد از جمله منع تردد از ساعت 21 تا 4 بامداد، میزان تردد درون شهری 66 درصد کاهش داشته که این ممنوعیت ها نقش چشمگیری در کاهش میزان مبتلایان به کرونا داشته است.

بنا بر اظهارات برخی از پزشکان و متخصصان، این افراد به دلیل مأموریت های شغلی در ساعات ممنوعیت تردد مجبور به تردد در محور مشهد به نیشابور بوده اند اما برای شان جریمه های یک میلیونی صادر شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 دی 1399 بروزرسانی: 9 دی 1399 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 769

به "پاسخ فرماندار نیشابور در رابطه با جریمه میلیونی برخی پزشکان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ فرماندار نیشابور در رابطه با جریمه میلیونی برخی پزشکان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید