شرایط هوای تهران قابل قبول است

به گزارش مجله سیاران، براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا وزش باد در طول روز شرایط مناسب برای پراکندگی آلاینده ها را فراهم می کند و با پراکندگی آلاینده ها، هوا در بیشتر منطقه ها در شرایط قابل قبول قرار می گیرد.

شرایط هوای تهران قابل قبول است

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، بر اساس پیش بینی های اجرا شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، در صبح روز پنجشنبه (5 اسفندماه) با توجه به عدم وزش باد مؤثر همراه با ترافیک صبحگاهی، کیفیت هوا در برخی منطقه ها پرتردد در محدوده ناسالم برای گروه های حساس قرار خواهد گرفت. افزایش نسبی تندی باد در طول روز پراکندگی آلاینده ها را تسهیل خواهد کرد.

با تداوم فرایند افزایشی تندی باد تا اواخر وقت پنجشنبه از اندازه غلظت ذرات معلق کاسته خواهد شد و برقراری شرایط قابل قبول در بیشتر منطقه ها پیش بینی می شود.

با کاهش تردد خودرو ها در صبح روز جمعه (6 اسفندماه) و پراکندگی آلاینده ها طی ساعات گذشته، کیفیت هوا در بیشتر منطقه ها در شرایط قابل قبول قرار خواهد گرفت. وزش باد مؤثر در طول روز شرایط مناسب برای پراکندگی آلاینده ها را فراهم خواهد کرد.

با شکل گیری ناپایداری جوی و رشد ابرناکی تا ساعات پایانی جمعه همراه با وزش باد مؤثر از اندازه غلظت ذرات معلق کاسته می شود و برقراری شرایط قابل قبول در بیشتر منطقه ها را در پی خواهد داشت.

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، آلاینده شاخص هوای مرکز طی 24 ساعت گذشته ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون با میانگین 92 بود و کیفیت هوای مرکز در شرایط قابل قبول قرار داشت. آلاینده شاخص هم اکنون ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون با میانگین 80 و کیفیت هوا در شرایط قابل قبول است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 فروردین 1401 بروزرسانی: 29 فروردین 1401 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 1440

به "شرایط هوای تهران قابل قبول است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط هوای تهران قابل قبول است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید