تور اروپا: هوآوی کارفرمای برتر اروپا در 2020 شد

به گزارش مجله سیاران، ایجاد شرایط مناسب برای نیرو های کار باعث افزایش بهره وری برند ها می گردد و در طرف مقابل، کارکنان و کارمندان هم می توانند با ذهنی آسوده و فراغ بال، به فعالیت خود بپردازند. جهت تشویق کارفرمایان برای فراهم کردن هرچه بهتر شرایط کاری، مؤسسه ها و سازمان های مختلفی وجود دارند که با در نظر گرفتن معیار های متفاوت و پراهمیت، کارفرما های برتر را در کشور ها و منطقه ها مختلف دنیا معین و اعلام می نمایند.

تور اروپا: هوآوی کارفرمای برتر اروپا در 2020 شد

با ما سفر کنید و با تور اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به همین دلیل و بر اساس اعلام Top Employers Institute، هوآوی به اسم کارفرمای برتر سال 2020 میلادی در کشور های آلمان، بریتانیا، ایتالیا، اسپانیا و هلند انتخاب شده، انستیتوی یادشده بعلاوه هوآوی را به اسم کارفرمای برتر منطقه ای در اروپا برگزیده است.

شرکت ها و سازمان هایی به اسم کارفرمای برتر انتخاب می شوند که تمرکز خود را روی ایجاد برترین شرایط کاری برای کارکنان خود گذاشته اند. این امر به وسیله به کارگیری راه حل های مختلف، با در اولویت قراردادن رضایت نیرو های کاری و در بیشتر موارد به وسیله بخش مدیریت نیروی انسانی امکان پذیر است.

هوآوی در حال حاضر از یک کارفرمای برتر در سطح کشور، به کارفرمای برتر منطقه ای در اروپا تبدیل شده که نشان دهنده تعهد این شرکت به بهبود شرایط نیرو های کاری در زیرمجموعه های خود است.

برنامه این انستیتیو (Top Employers Institute Global Certification Programme) با در نظر گرفتن عملکرد بیش از 1500 کارفرمای برتر در 118 کشور و منطقه جغرافیایی در پنج قاره دنیا انجام می گردد. برنامه های این انستیتو شامل طرح بیش از 100 پرسش در 10 دسته مختلف و با لحاظ کردن بیش از 600 راه حل بهبود عملکرد نیرو های کاری است. این دسته بندی ها شامل استراتژی استعدادیابی، برنامه ریزی برای نیرو های کاری، به خدمت گرفتن استعدادها، یادگیری، مدیریت عملکرد، توسعه راهبردی و سایر موارد می شوند.

Wells Li ریاست منابع انسانی هوآوی در منطقه غرب اروپا در این خصوص می گوید: ما در پی ارزش های منحصر به فرد در افراد هستیم. پس از این، همکاری با آن ها در زمینه های مختلف شروع خواهد شد. افراد را در صندلی هایی قرار می دهیم که بیشترین مطابقت را با مهارت ها و تجربه کاریشان دارد. به این ترتیب می توانند از حدبیشتر توانایی های خود استفاده نمایند.

شرایط رقابتی که در بازار، به ویژه در بخش فناوری وجود دارد باعث می گردد برند های دیگر در پی بهبود شرایط کاری برای کارکنان شان باشند.

منبع: فرارو
انتشار: 28 شهریور 1400 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 1218

به "تور اروپا: هوآوی کارفرمای برتر اروپا در 2020 شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اروپا: هوآوی کارفرمای برتر اروپا در 2020 شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید