نخستین دبیرخانه استعدادیابی و جانشین پروری در غرب تهران

به گزارش مجله سیاران، با حضور مدیران شهری، نخستین دبیرخانه استعدادیابی و جانشین پروری در منطقه22 با هدف استفاده از تجارب و دانسته های افراد مجرب راه اندازی شد.

نخستین دبیرخانه استعدادیابی و جانشین پروری در غرب تهران

به گزارش خبرنگاران آنلاین، وحیدرضا محمدی شهردار منطقه 22 درباره این اقدام گفت: جانشین پروری یک رویکرد سیستمی و فرآیند ساختار یافته است که بدون اجرای تکنیک ها، دانش کافی کارایی نخواهد داشت. در واقع جانشین پروری یک روش بسیار موثر برای تامین منابع انسانی مستعد و کارآمد به شمار می رود. این فرآیند زود بازده و کوتاه مدت نیست و در قالب فازهای نیازسنجی، برنامه ریزی، اجرا و ارزیابی مستمر اجرا می گردد. به همین دلیل منطقه22 به عنوان یکی از منطقه ها برتر نخستین دبیرخانه استعدادیابی و جانشین پروری را راه اندازی نموده است.

محمدی در ادامه اضافه کرد: نقش اصلی این دبیرخانه ایجاد یک بانک از نخبگان در حوزه های گوناگون فعالیت مدیریت شهری است تا از این طریق مدیران مورد ارزیابی و انتخاب قرار گیرند. استعدادها و پتاسیل های بسیاری در این محدوده وجود دارد. به همین دلیل در تلاشیم استعدادها را کشف نموده و از ایده و خلاقیت های آنها در سیستم مدیریت شهری بهره ببریم تا به وسیله آن خدمات رسانی به شهروندان را سرعت ببخشیم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 شهریور 1401 بروزرسانی: 19 شهریور 1401 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 1559

به "نخستین دبیرخانه استعدادیابی و جانشین پروری در غرب تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین دبیرخانه استعدادیابی و جانشین پروری در غرب تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید