فعالیت 400شرکت دانش بنیان در پارک پردیس، افزایش میزان سرمایه گذاری

به گزارش مجله سیاران، به گزارش خبرنگاران به نقل از پارک فناوری پردیس، مهدی صفاری نیا رئیس پارک فناوری پردیس در یک رویدادی که در محل پارک پردیس برگزار گردید بیان نمود: 2 سال گذشته 200 شرکت دانش بنیان در پارک مشغول فعالیت بودند اما اکنون نزدیک به 400 شرکت فعال هستند.

فعالیت 400شرکت دانش بنیان در پارک پردیس، افزایش میزان سرمایه گذاری

وی ادامه داد: همچنین دو سال قبل فروش شرکت های پارک 6 هزار میلیارد تومان بود ولی در حال حاضر بیش از 11 هزار میلیارد تومان است. به علاوه سرمایه گذاری شرکت ها در مجموعه پارک به بالای 4 هزار میلیارد تومان رسیده است.

رئیس پارک فناوری پردیس ادامه داد: یکی از ایرادات ما در اکوسیستم فناوری و نوآوری، این است که خیلی کم به دنبال یادگیری هستیم. تصور می کنیم اگر دانشگاه رفتیم و سوادی داریم برای هر کاری کفایت می نماید.

صفاری نیا تاکید نمود: یکی از خصوصیات 400 نفری که در این رویداد ثبت نام کردند این است که احساس کردند می توانند از دیگران یاد بگیرند، دیدگاه ها و نظرات خود را با آن ها به اشتراک بگذارند و از ظرفیت دیگران در جهت تجاری سازی استفاده نمایند.

به گفته وی، من اطمینان دارم کسانی که تصمیم گرفتند کار تیمی نمایند و از ظرفیت و تجربه های کسانی که این جهت را طی نموده اند، استفاده نمایند، ضریب موفقیت بالاتری خواهند داشت.

وی گفت: امروز فضای کشور بسیار متحول شده و آماده است. حمایت اقتصادی حداقلی و تجاربی که طی دو هفته آینده در اختیار افراد شرکت نماینده در این طرح قرار می گیرد، 10 سال پیش وجود نداشت. طرح ها و حمایت های این چنین برای کشور و افراد علاقه مند به حرکت در جهت نوآوری و کارآفرینی فرصت است.

صفاری نیا توضیح داد: پیش از این، سرمایه گذاری فقط در حوزه دلار، سکه و ساختمان سازی قابل تصور بود. ولی در حال حاضر سرمایه گذاران عظیم و کوچک ما به دنبال استعدادها هستند؛ این تغییر بینش اتفاق بسیار عظیمی است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 بهمن 1399 بروزرسانی: 30 بهمن 1399 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 864

به "فعالیت 400شرکت دانش بنیان در پارک پردیس، افزایش میزان سرمایه گذاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت 400شرکت دانش بنیان در پارک پردیس، افزایش میزان سرمایه گذاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید