شروع فراوری رسمی خودرو سوبا M4 در کارخانه فردا موتورز

به گزارش مجله سیاران، M4 یکی از محصولات نو فردا موتورز است که با هدف ارائه محصولی با کیفیت و لوکس به خط فراوری این شرکت آمده و قرار است با تیراژ قابل توجهی فراوری گردد.

شروع فراوری رسمی خودرو سوبا M4 در کارخانه فردا موتورز

فراوری رسمی خودرو سوبا M4 در کارخانه فردا موتورز آغاز شد (+عکس) هم زمان با آغاز طرح امداد نوروزی فردا موتورز، معاونت استراتژیک و بازاریابی این خودروساز خصوصی در آخرین نشست خبری فردا موتورز اظهار داشت که فراوری انبوه و رسمی سوبا M4 در کارخانه سمنان آغاز شده است و به زودی این خودروی لوکس خانوادگی به بازار عرضه می گردد.

حمدرضا آریان نژاد، معاون استراتژیک و بازاریابی شرکت فردا موتورز، هم زمان با حضور ناوگان تازه امداد جاده ای این شرکت به مناسبت تعطیلات نوروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت که از ابتدای هفته جاری فراوری انبوه سوبا M4 در کارخانه سمنان فردا موتورز آغاز شده و در حال حاضر بیش از 150 دستگاه نسخه تجاری این خودروی لوکس در روز های گذشته فراوری شده است.

آریان نژاد در خصوص برنامه فراوری و عرضه سوبا M4 گفت: در حال حاضر مجوز شماره گذاری سوبا M4 صادر شده است و با آغاز سال 1402 عرضه این خودرو به بازار آغاز می گردد.

M4 یکی از محصولات تازه فردا موتورز است که با هدف ارائه محصولی با کیفیت و لوکس به خط فراوری این شرکت آمده و قرار است با تیراژ قابل توجهی فراوری گردد. با توجه به نیازسنجی های اجرا شده و استقبال اجرا شده در نمایندگی های فردا موتورز و نمایشگاه ها، قطعاً سوبا M4 می تواند سبک مشتریان تازهی را برای ما فراهم کند و به عنوان پرچمدار خودرو های لوکس خانوادگی، تعداد قابل توجهی تقاضا را به نام خود ثبت نماید.

معاون استراتژیک و بازاریابی فردا موتورز در خصوص ویژگی های سوبا M4 گفت: محصول تازه ما با شاخه سوبا به بازار معرفی شده و نشان FMC را دارد. سوبا در زمان کهن پارسی به معنی فردا بوده و ما این واژه را به عنوان نماد لوکس فردا موتورز انتخاب کردیم. سوبا M4 قرار است تا خودرویی لوکس و متفاوت باشد و در کنار ویژگی های فنی شاخص، سطح تازهی از کیفیت را به مشتریان ارائه دهد.

ارائه رنگ های خاص با استاندارد تازه کیفی، قابلیت انتخاب تریم داخلی، خدمات پس از فروش VIP و فناوری های سوبا M4 می تواند علاقه مندان به خودرو های به روز، ایمن و راحت را به سمت نشان فردا موتورز و FMC بکشاند.

آریان نژاد در خاتمه اظهار داشت: در سال 1402 فراوری سوبا M4، SX5 ارتقا یافته، SX5 پلاس و T5 با قدرت ادامه خواهد داشت و برنامه داریم تا حداقل سه خودروی تازه را به سبد محصولات خود اضافه کنیم. یکی از محصولات تازه فردا موتورز برای سال 1402، سوبا M4 هیبرید است که همزمان با عرضه رسمی در بازار جهانی به وسیله فردا موتورز به فراوری خواهد رسید.

سوبا M4 فردا موتورز چه ویژگی هایی دارد؟

سوبا M4 فردا موتورز به خاطر سبک و کلاس فنی در جایگاه لوکس ترین خودروی مونتاژی بازار ایران قرار می گیرد. این خودرو بیشترین فضای کابین را در اختیار 7 سرنشین خود قرار می دهد و از سویی می تواند با فناوری های تازه، شتاب و توانایی حرکتی بالا را به راننده ارائه دهد. سوبا M4 که با نشان FMC در ایران عرضه می گردد، به پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر TGDI مجهز است. این پیشرانه که فناوری میتسوبیشی را دارد، 195 اسب بخار قدرت را با گشتاور 285 نیوتن متر فراوری می نماید و جعبه دنده 7 سرعته اتوماتیک دو کلاچه تَر (W-DCT) هم توان را به چرخ های جلوی سوبا M4 می رساند.

وجود امکاناتی مانند ماساژور 5 حالته و 8 نقطه ای صندلی راننده، سردکن و گرمکن اتوماتیک صندلی های ردیف اول و دوم، صندلی های برقی ردیف اول و دوم، حرکت عرضی صندلی های ردیف دوم، شارژر USB سرنشینان در سه ردیف، درِ صندوق عقب برقی با سنسور حرکتی پا، 10 بلندگو، تریم داخلی چرم، 8 کیسه هوای 12 نقطه ای، دسته دنده الکتریکی، تهویه اتوماتیک با پنل مستقل سرنشینان عقب، فناوری LED چراغ با نوردهی با چرخش فرمان، آینه حساس به نور، سقف پانورامای برقی، سامانه پاکسازی هوای کابین، کروز کنترل، رادار خط خوان تطبیقی، نور بالای اتوماتیک، رادار نقطه کور، سامانه DOW و اخطار اشیای متحرک در هنگام پارک خودرو، دوربین 360 درجه، جلو آمپر دیجیتال، اخطار برخورد از جلو، استارت دکمه ای و... سبب می گردد تا سوبا M4 فردا موتورز در جایگاه یک خودروی لوکس و خانوادگی قرار بگیرد.

منبع: فرادید
انتشار: 28 اسفند 1401 بروزرسانی: 28 اسفند 1401 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 1647

به "شروع فراوری رسمی خودرو سوبا M4 در کارخانه فردا موتورز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع فراوری رسمی خودرو سوبا M4 در کارخانه فردا موتورز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید