فرودگاه بین المللی صنعا از مدار خدمات رسانی خارج شد

به گزارش مجله سیاران، خبرگزاری خبرنگاران- جنگنده های ائتلاف متجاوز به صورت مستقیم فرودگاه صنعا را هدف چند حمله قرار دادند که باعث شد فرودگاه از مدار خدمت رسانی خارج گردد.

فرودگاه بین المللی صنعا از مدار خدمات رسانی خارج شد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی الجهته، رائد جبل معاون رئیس سازمان هواپیمایی دولت نجات ملی یمن در واکنش به حملات امشب ائتلاف متجاوز سعودی به فرودگاه بین المللی صنعا گفت جنگنده های ائتلاف متجاوز به صورت مستقیم فرودگاه صنعا را هدف چند حمله قرار دادند که باعث شد فرودگاه از مدار خدمت رسانی خارج گردد.فرودگاه بین المللی صنعا از مدار خدمات رسانی خارج شد

وی اضافه نمود فرودگاه صنعا خدمات ناوبری خود را به صورت حرفه ای و با آمادگی فنی طبق شرایط و ملزومات بین المللی به هواپیما های سازمان ملل و سازمان های بین المللی ارائه می داد.

جبل توضیح داد هدف ائتلاف متجاوز سعودی از این حملات، مانع تراشی در جهت ارسال یاری های بشردوستانه برای ملت یمن و ایجاد مشکل تراشی برای پرواز های سازمان ملل و سازمان های بین المللی فعال در یمن است.

این مقام ارشد یمنی توضیح داد کشور های ائتلاف متجاوز از همان روز نخست تجاوز علیه یمن، فرودگاه صنعا را هدف قرار دادند و از ورود تجهیزات و لوازم مخابراتی و ارتباطی ویزه فرودگاه جلوگیری کردند. حمله به فرودگاه یعنی حمله به مراکز غیرنظامی که طبق قوانین بین المللی از مصونیت برخوردارند.

وی در سرانجام گفت از سازمان ملل می خواهیم برای متوقف کردن حملات برنامه ریزی شده به فرودگاه صنعا که ناوبری آن را با مشکل روبرو می نماید، سریعا وارد عمل گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 20 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 20 اردیبهشت 1401 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 1463

به "فرودگاه بین المللی صنعا از مدار خدمات رسانی خارج شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرودگاه بین المللی صنعا از مدار خدمات رسانی خارج شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید