از سرگیری پروازهای داخلی عربستان

به گزارش مجله سیاران، سازمان هواپیمایی کشوری عربستان از آغاز پروازهای هوایی داخلی از یکشنبه آینده خبر داد.

از سرگیری پروازهای داخلی عربستان

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی العربیه، سازمان هواپیمایی کشوری عربستان موافقت خود را با از سرگیری پروازهای داخلی از روز یکشنبه آینده مصادف با 31 ماه مه اظهار داشت.

این موافقت بنا به اعلام نظر مراجع بهداشتی در عربستان درخصوص از سرگیری فعالیت ها و مشاغل حیاتی در سایه رعایت ضوابط و تدابیر پیشگیرانه بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا اعلام شد.

سازمان هواپیمایی کشوری عربستان اضافه کرد که بسترسازی برای رفع تعلیق پروازهای داخلی به صورت تدریجی به منظور تضمین سفر امن مسافران از طریق فرودگاههای عربستان همراه با رعایت تدابیر پیشگیرانه و بهداشتی لازم با هماهنگی وزارت بهداشت و مراجع ذیربط دولتی اجرا شده است.

این سازمان اضافه کرد: از سرگیری پروازهای داخلی در چند مرحله خواهد بود تا اینکه در طول دو هفته همه پروازهای داخلی را شامل شود. در محله اول برخی فرودگاههای معین آغاز بکار خواهند کرد.

عربستان پروازهای داخلی خود را در 21 ماه مارس گذشته در سایه شیوع کرونا متوقف کرد اما این امر شامل پروازهای بشردوستانه و ضروری و پروازهای مربوط به بخش بهداشت و درمان و هواپیماهای خصوصی و نیز پروازها برای بازگشت اتباع خارجی به کشورشان نشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 458

به "از سرگیری پروازهای داخلی عربستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از سرگیری پروازهای داخلی عربستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید