تور ارزان چین: جعبه سیاه هواپیمای چینی پیدا شد

به گزارش مجله سیاران، سازمان هواپیمایی کشوری چین امروز چهارشنبه از پیدا شدن جعبه سیاه هواپیمایی که روز دوشنبه دچار سانحه شده بود اطلاع داد.

تور ارزان چین: جعبه سیاه هواپیمای چینی پیدا شد

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

رسانه دولتی چین امروز چهارشنبه گزارش داد که یکی از دو جعبه سیاه اطلاعات مربوط به سانحه هواپیمای خطوط هوایی چین شرقی در روز دوشنبه پیدا شده است.

علاوه بر کشف جعبه سیاه، تلویزیون دولتی چین (CCTV) از کشف بقایای انسانی در محل سقوط این هواپیما در منطقه گوانگشی ژوانگ اطلاع داد.

بر اساس گزارش این شبکه، جعبه در حالت به شدت آسیب دیده پیدا شده است و بعلاوه معین نیست که جعبه مربوط به ثبت اطلاعات پرواز یا مکاتبات کابین خلبان با کنترل کننده های ترافیک هوایی بوده است.

روز چهارشنبه مقامات چینی اعلام کردند که تیم های امدادی هنوز هیچ بازمانده ای از سقوط هواپیما پیدا نکرده اند.

دو روز قبل، هواپیمای مسافربری که از نوع بوئینگ 737 بود، با سرعت 523 مایل در ساعت، مرکز استان یون نان را به سمت گوانجو ترک می کرد که در میانه راه دچار حادثه شد و سقوط کرد. به گفته اداره هوانوردی غیرنظامی چین، این پرواز هنگام سقوط حامل 123 مسافر و 9 خدمه بود.

چین بیش از هر کشور دیگری از این نوع هواپیما ها دارد. اگر این مشکل در سایر مدل ها نیز دیده گردد، هواپیما های سایر خطوط هوایی چین زمین گیر خواهند شد که این امر تأثیر قابل توجهی بر سفر های داخلی این کشور خواهد داشت.

خبرنگاران بین الملل بین الملل

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 خرداد 1401 بروزرسانی: 22 خرداد 1401 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 1488

به "تور ارزان چین: جعبه سیاه هواپیمای چینی پیدا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان چین: جعبه سیاه هواپیمای چینی پیدا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید