علیرضا سجادپور دارفانی را وداع گفت

به گزارش مجله سیاران، تهران (پانا) - علیرضا سجادپور مدیر سینمایی سابق و تهیه کننده سینما بر اثر عوارض ناشی از تومور مغزی درگذشت.

علیرضا سجادپور دارفانی را وداع گفت

بر اساس اعلام روح الله سجادپور فرزند علیرضا سجادپور تهیه کننده و مدیر سابق سینما، وی بر اثر وخامت و عوارض تومور مغزی اش درگذشت.

سجادپور در مردادماه سال جاری در حالی که با وخامت تومور مغزی اش، برای یک عمل جراحی آماده می شد، فیلم سینمایی مستطیل قرمز به کارگردانی حسن و حسین صیدخانی را ساخته بود و بعلاوه در حال درخواست پروانه ساخت یک پروژه نو بود.

وی درباره بیماری اش به ایسنا گفته بود: نوروز سال جاری متوجه شدم که تومور مغزی ام برای بار سوم برگشته و چون در مدت دو سال این اتفاق چند بار تکرار شده و جراحی انجام شده، تیم پزشکی به علت حساسیت و خطر بیشتر جراحی، برای یک عمل مکرر تردید دارد به همین علت قرار شده فعلا تا جایی که می توانیم این جراحی را به تاخیر بیندازیم تا شرایط جسمی من بهتر گردد. با این حال جنس این بیماری رفت و برگشتی است و متاسفانه فراری از آن نیست.

علیرضا سجادپور فیلمنامه نویس، مدیرتولید و تهیه کننده سینما است. وی فعالیت سینمایی را سال 1363 با تهیه کنندگی و نگارش فیلمنامه سرباز کوچک آغازکرد. از فعالیت های او میتوان به مدیریت واحد سناریوی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی (1366-1370)، مدیر کل مرکز توسعه سینمای مستند و تجربی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (1374-1376)، مدیریت طرح و برنامه سیمای شاهد (1370-1372)، تهیه کنندگی فیلم سینمایی و سریال های تلویزیونی، مدیر کل اداره فیلم و تلویزیون سازمان فرهنگی - هنری شهرداری تهران، مدیر فرهنگسرای هنر (ارسباران) و موسس و مدیر اجرایی هیات اسلامی هنرمندان اشاره نمود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 1433

به "علیرضا سجادپور دارفانی را وداع گفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیرضا سجادپور دارفانی را وداع گفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید