شرکتی دانش بنیان با تولید مکمل های نسل سوم نیاز صنعت دام و طیور کشور را تامین کرد

به گزارش مجله سیاران، ورود مکمل دام وطیور ایران ساخت به بازار، ضمن تامین و تکمیل چرخه غذای سالم به صنعت کشور و همچنین سلامت یاری می رساند.

شرکتی دانش بنیان با تولید مکمل های نسل سوم نیاز صنعت دام و طیور کشور را تامین کرد

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شرکت های دانش بنیان، خلاق و استارتاپ های مختلفی در رویداد اینوتکس 2021 به رقابت و تعامل پرداختند. این رقابت فناورانه میان استارتاپ ها در قالب نبرد استارتاپی برگزار گشت.اینوتکس بتل زمینه ای فراهم کرد تا استارتاپ ها علاوه بر معرفی محصولات یا خدمات خود، بتوانن به گفت وگو و تعامل بپردارند و داوران و مخاطبان استارتاپ برتر را انتخاب و معرفی کنند.

رویداد رقابت نوآورانه میان شرکت های دانش بنیان، خلاق و استارتاپ ها، یکی از این بخش های مجذوب کننده بود که در نهایت با سرانجام یافتن نمایشگاه اینوتکس، برگزیدگان آن معرفی گشتند.

تامین نیاز صنعت دام و طیور با مکمل ایران ساخت

اما شرکت دانش بنیانی که رتبه نخست رقابت اینوتکس را از آن خود کرد، ایمن نانوفام، تولیدکننده نسل سوم نانو تولیدکننده مکمل های معدنی ایران ساخت است. این مکمل ها برای دام و طیور کاربرد فراوانی دارد و یکی از نیازهای جدی این صنعت به تعداد می رود.

این محصول دانش بنیان ایران ساخت، توانست نیاز به واردات این فرآورده را که صرفا از یک کشور اروپایی وارد می شد، تامین کند. نسل سوم مکمل های معدنی معرفی می شود و ضمن حذف ایراد نسل های پیشین، از قابلیت های بیش تری برخوردار است.

در حال حاضر دانش فنی تولید این محصول دانش بنیان، در حوزه دامپزشکی با تکمیل خط تولید به مرحله تجاری سازی رسیده است و در مقیاس انبوه وارد بازار می شود.

تامین یک نیاز مهم و راهبردی

تولید تغذیه دام و طیور یکی از دغدغه های جدی فعالان این صنعت بوده است و با توجه به وابستگی هزینه های تمام شده به این فرآورده، بازار مواد غذایی با نوسان های ارزی دست خوش مسائل جدی می شود. اما با ورود مکمل دام وطیور ایران ساخت به بازار، ضمن تامین و تکمیل چرخه غذای سالم به صنعت کشور و همچنین سلامت یاری می رساند.

این شرکت دانش بنیان در حالی در اختتامیه دهمین دوره نمایشگاه بین المللی اینوتکس معرفی گشت که 20 هزار نفر در پارک فناوری پردیس به نام بازدیدکننده حضور داشتند و 35 هزار نفر به صورت مجازی شرکت کردند. این رویداد با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در ناحیه نوآوری پردیس برگزار گشت.

دهمین نمایشگاه بین المللی فناوری و نوآوری، علاوه بر بخش نمایشگاهی میزبان رویدادهای جنبی مختلفی بود که هرکدام از ویژگی های منحصربه فردی برخوردار بوده و برای فعالان زیست بوم نوآوری، مجذوب کنندهیت های خاص خود را داشتند.

رویداد اینوتکس پیچرقابت استارتاپ ها در حضور سرمایه گذاران و امتیازدهی به آنان از طریق داوران مطرح ایرانی و بین المللی بود و همچنین زمینه برای تعامل و تبادل تجربه را میان آنان فراهم کرد.

پس از رسیدن نمایشگاه بین المللی فناوری و نوآوری اینوتکس، بستر تعامل سرمایه گذاران و استارتاپی ها فراهم شد و ایده ها به مرحله سرمایه گذاری رسیدند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 1175

به "شرکتی دانش بنیان با تولید مکمل های نسل سوم نیاز صنعت دام و طیور کشور را تامین کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکتی دانش بنیان با تولید مکمل های نسل سوم نیاز صنعت دام و طیور کشور را تامین کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید