شادی عجیب و غریب گرت بیل پس از فتح دربی

به گزارش مجله سیاران، گرت بیل تماشاگر ویژه دربی لوس انجلس بود و در خاتمه بازی به زمین رفت و برد تیمش را جشن گرفت.

شادی عجیب و غریب گرت بیل پس از فتح دربی

قرارداد بیل با رئال مادرید در سرانجام فصل گذشته به اتمام رسید و او به عنوان بازیکن آزاد و به صورت رایگان از این باشگاه جدا شد.

این بازیکن ولزی خیلی زود باشگاه نوش را انتخاب کرد و از بین باشگاه هایی که خواستار به خدمت گرفتن او بودند تصمیم گرفت که در لیگ فوتبال آمریکا، پیراهن لوس آنجلس اف سی را به تن کند.

بیل دقایقی پیش از آغاز بازی شب گذشته برابر لوس آنجلس گلکسی در استادیوم حاضر و با استقبال گرم طرفداران تیم نوش روبرو شد.

دربی با رجحان 3-2 اف سی لوس آنجلس به سرانجام رسید و گرت بیل در سرانجام بازی به زمین رفت و به شادی و پایکوبی پرداخت. او حتی بلندگویی را هم در دست گرفت و برای طرفداران سرود پیروزی خواند! رفتاری جالب توجه از سوی بازیکنی که حتی حاضر نشده بود در جشن قهرمانی لالیگای رئال شرکت کند (در جشن قهرمانی چمپیونزلیگ و خداحافظی با طرفداران حاضر بود).

بیل که دو روز پیش احتمالا به طعنه و با زبان اسپانیایی پیامی ویدیویی برای طرفداران تیم نوش فرستاده بود، در سرانجام بازی دیشب به ESPN گفت: اف سی لوس آنجلس باشگاهی تازه تاسیس، ولی پر زرق و برق است. محیط نو برایم بسیار مجذوب کننده است و پس از صحبت با مدیران و کادر فنی به این نتیجه رسیدم که قدم خوبی برای فوتبالم محسوب می گردد. اینجا حس بودن در خانه را دارم و برای آغاز کار هیجان زده ام. دوست دارم برای این طرفداران باورنکردنی، برترین بازی ها را انجام دهم.

بیل ادامه داد: می خواهم به تیم برای کسب موفقیت یاری کنم و نام و نشان خوبی از خودم به یادگار بگذارم. بعلاوه می توانم به بازیکنان جوان یاری کنم و توصیه های خوبی برای شان داشته باشم.

اولین بازی گرت بیل احتمالا هشت روز دیگر برابر اف سی نشویل خواهد بود.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 3 مرداد 1401 بروزرسانی: 3 مرداد 1401 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 1526

به "شادی عجیب و غریب گرت بیل پس از فتح دربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شادی عجیب و غریب گرت بیل پس از فتح دربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید