آرزوی لژیونر سرشناس ایران: فقط یک عنوان در اروپا مانده که می خواهم! ، تقابل با این تیم در لیگ قهرمانان اروپا برایم هیجان انگیز است

به گزارش مجله سیاران، لژیونر ایرانی نسبت به رقابت در لیگ قهرمانان اروپا و قهرمانی در این رقابت ها واکنش نشان داد.

آرزوی لژیونر سرشناس ایران: فقط یک عنوان در اروپا مانده که می خواهم! ، تقابل با این تیم در لیگ قهرمانان اروپا برایم هیجان انگیز است

به گزارش خبرنگاران آنلاین، تیم فوتسال پالما در این فصل دست به کار بزرگی زده و همراه با حسین طیبی و مسلم اولادقباد دو بازیکن ایرانی خود به مرحله Final Four (نیمه نهایی) فوتسال اروپا صعود نموده است.

  • تصاویر | ذوق زدگی طرفدار رقیب از رفتار کاپیتان تیم ملی!

این تیم اسپانیایی که نخستین حضورش در این رقابت ها را تجربه می نماید، روز 15 اردیبهشت در مرحله نیمه نهایی با تیم بنفیکا پرتغال روبرو می گردد و در صورت شکست این تیم راهی فینال می گردد.

اهمیت کار پالما زمانی بیشتر می گردد که بارسلونا دیگر تیم اسپانیایی و مدافع عنوان قهرمانی در اروپا نتوانست به جمع چهار تیم برتر راه یابد و کوشش برای کسب عنوان قهرمانی بین تیم های پالما اسپانیا، بنفیکا و اسپورتینگ پرتغال و اندرلخت بلژیک صورت خواهد گرفت.

پالما که میزبانی این مرحله از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا را هم به دست آورده است، امیدوار است با حمایت طرفداران و کوشش بازیکنانش به فینال برسد و در نهایت جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

این آرزویی است که حسین طیبی کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران و یکی از نفرات کلیدی پالما در این فصل آن را بر زبان می آورد.

کاپیتان ایران که دو سال در بنفیکا بازی نموده بود، حالا برای رسیدن به فینال اروپا باید برابر تیم سابق خود قرار بگیرد و لیگ قهرمانان اروپا را با پیراهن تیم دیگری تجربه کند.

دو سال خیلی خوب در بنفیکا داشتم و اتفاقات خوبی برایم در این تیم افتاد. جذابیت فوتسال همین است. در مرحله Final Four لیگ قهرمانان با آنها ملاقات می کنم. این برایم یک بازی هیجان انگیز است. اینها جملاتی است که طیبی پس از بازی تیم ملی ایران برابر ازبکستان در واکنش به احساسش از تقابل با تیم و همبازی های سابق خود عنوان می نماید.

طیبی پیش از این با تیم های غیرت قزاقستان و بنفیکا پرتغال حضور در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه نموده بود. یک عنوان چهارمی، دو عنوان سومی و یک عنوان نایب قهرمانی اما هنوز نتوانسته جام قهرمانی اروپا را بالای سر ببرد.

کاپیتان ایران در این خصوص می گوید: آرزویم قهرمانی در اروپا است. همه عناوین دیگر را به دست آورده ام و فقط قهرمانی در اروپا به جای مانده است. امیدوارم با تیم پالما این قهرمانی را تجربه کنم.

پالما در این فصل از مسابقات لیگ اسپانیا با 56 امتیاز و یک اختلاف نسبت به بارسلونا در رده دوم جدول واقع شده است. این تیم صعودش به مرحله پلی آف را قطعی نموده است و در کوشش است تا عنوان قهرمانی لیگ اسپانیا را هم از دست بارسلونا در بیاورد.

اما آیا پالما می تواند با شرایطی که در اسپانیا دارد از پس بنفیکایی بر بیاید که این فصل از شرایط ایده آل دور شده و بعد از اسپورتینگ لیسبون و براگا در رده سوم جدول واقع شده است؟ طیبی در این خصوص می گوید: ما تیم درجه یکی داریم. کوشش می کنیم مقابل بنفیکا برنده باشیم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 فروردین 1402 بروزرسانی: 28 فروردین 1402 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 1657

به "آرزوی لژیونر سرشناس ایران: فقط یک عنوان در اروپا مانده که می خواهم! ، تقابل با این تیم در لیگ قهرمانان اروپا برایم هیجان انگیز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرزوی لژیونر سرشناس ایران: فقط یک عنوان در اروپا مانده که می خواهم! ، تقابل با این تیم در لیگ قهرمانان اروپا برایم هیجان انگیز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید