ساختمان جهاد دانشگاهی اردبیل افتتاح شد

به گزارش مجله سیاران، خبرنگاران/اردبیل با حضور دکتر طیبی رئیس جهاد دانشگاهی کشور ساختمان جهاد دانشگاهی واحد اردبیل افتتاح و به بهره برداری رسید.

ساختمان جهاد دانشگاهی اردبیل افتتاح شد

در مراسمی که همزمان با یوم الله 22 بهمن در ساختمان جهاد دانشگاهی واحد اردبیل برگزار گشت، رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل اظهار کرد: عملیات احداث ساختمان ستادی این واحد از سال 91 کلنگ زنی شده بود که در چهار سال اخیر با سرعت گرفتن کار پیروز به افتتاح و بهره برداری از آن شدیم.

مهران اوچی اردبیلی گفت: این ساختمان در 570 مترمربع با زیربنای 3 هزار و 337 مترمربع احداث شده است.

وی با اشاره به اینکه ساختمان جهاد دانشگاهی واحد اردبیل در 5 طبقه با پارکینگ ساخته و به بهره برداری رسیده است، گفت: کاربری ساختمان آموزشی و فرهنگی است که در طبقات آن مراکز علمی - کاربردی، رشد، مطالعات شهری، مشاوره ژنتیک و آموزش تخصصی کوتاه مدت، بانک خون بند ناف و بخش ستادی گنجانده شده است.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد اردبیل به اهداف احداث این پروژه در استان اشاره و اظهار کرد: لزوم رشد امکانات و فضاها متناسب با توسعه فعالیت های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی، حفظ سرمایه ها و جلوگیری از هد ررفت منابع در قالب اجاره فضاهای مورد نیاز مسئولان جهاددانشگاهی را بر آن داشت تا نسبت به احداث این ساختمان اقدام کنند.

اوچی اردبیلی گفت: از دیگر اهداف احداث این ساختمان لزوم تمرکز حوزه های ستادی در یک نقطه و ایجاد امکان رقابت با سایر مراکز آموزشی و بسترسازی در راستای افزایش ظرفیت پذیرش دانشجویان در مرکز علمی - کاربردی جهاد دانشگاهی بود که پیروز شدیم با اخذ موافقت از مسئولان کشوری و همراهی مسئولان استانی نسبت به احداث این ساختمان اقدام کنیم.

اوچی اردبیلی در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات ارزشمند جهاد دانشگاهی به عنوان مولود انقلاب اشاره کرد و گفت: یکی از طرح های مهم و فناورانه جهاد دانشگاهی که در سفر دکتر طیبی، رئیس جهاد دانشگاهی کشور افتتاح می شود، خط تولید نشاسته صنعتی است .

وی ادامه داد: راه اندازی این واحد صنعتی با همکاری پژوهشکده توسعه صنایع شیمیایی جهاددانشگاهی و با مساعدت جهاد دانشگاهی کشور و مسئولان استان در جهت خوبی قرار گرفت تا بتواند یکی از نیازهای اساسی کشور در صنعت نفت را مرتفع کند.

رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل بیان نمود: همچنین در استان اردبیل ما پیروز به راه اندازی مرکز درمان ناباروری قفقاز شدیم که طبق آمار اعلامی، از زمان راه اندازی در سال 1389 تا به امروز بیش از 30 هزار نفر مراجعه کننده داشته و درمان بیش از 3 هزار زوج در این مرکز پیروزیت آمیز بوده است.

اوچی اردبیلی به انتخاب جهاد دانشگاهی اردبیل به عنوان واحد در حال توسعه برتر جهاد دانشگاهی در سال جاری اشاره و اظهار کرد: دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در اردبیل با هدف ایجاد اشتغال پایدار زنان افتتاح شد و با سهمیه 2 هزار نفری در اردبیل آغاز بکار کرد که از طرح های مهم و پیروز جهاد دانشگاهی در اردبیل است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 خرداد 1401 بروزرسانی: 12 خرداد 1401 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 1477

به "ساختمان جهاد دانشگاهی اردبیل افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساختمان جهاد دانشگاهی اردبیل افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید