رکورد ابتلای روزانه به کرونا در دنیا شکسته شد

به گزارش مجله سیاران، سازمان دنیای بهداشت روز آدینه اطلاع داد که طی 24 ساعت گذشته رکورد ابتلای روزانه به کرونا در دنیا شکسته شد.

رکورد ابتلای روزانه به کرونا در دنیا شکسته شد

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری، سازمان جهانی بهداشت گفت که طی 24 ساعت گذشته بیش از 890 هزار نفر به ویروس کرونا مبتلا شدند که بیشترین میزان ابتلای روزانه از زمان شروع شیوع همه گیری کرونا به شمار می آید.

بر اساس گزارش هاشمار کل مبتلایان به ویروس کووید19 در ایالات متحده، علی رغم واکسیناسیون گسترده و طرح های دولت جدید این کشور برای مهار این همه گیری، همچنان در حال افزایش است.

برآوردهای وبگاه آماری وُرلداُمتر نشان می دهد از تمام ایالت های آمریکا به صورت مجموع 67,070 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا گزارش شده است.

بر این اساس، طی یک روز گذشته نیز 896 آمریکایی بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست دادند.

در هند نیز شمار مبتلایان روزانه به ویروس کووید19، همچنان در حال ثبت رکوردهای جدیدی است و برای دومین روز پیاپی بیشترین ابتلای روزانه جهانی در این کشور ثبت شد.

وزارت بهداشت هند نیز بامداد امروز گفت که طی بیست وچهار ساعت گذشته، 332,503 مبتلای جدید به ویروس کرونا را ثبت نموده که بیشترین میزان از زمان شروع همه گیری در این کشور است.

بر اساس این آمار، طی یک روز گذشته همچنین 2,256 هندی بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست دادند.

با احتساب آمار بیست وچهار ساعت گذشته، رقم کلی مبتلایان به ویروس کرونا در هند به 16,257,309 نفر و تعداد جان باختگان آن نیز 186,928 تن رسید.

.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 29 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1400 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 1036

به "رکورد ابتلای روزانه به کرونا در دنیا شکسته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکورد ابتلای روزانه به کرونا در دنیا شکسته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید