رمان معمایی همسایه بغلی برای رده سنی کودک و نوجوان

به گزارش مجله سیاران، همسایه بغلی؛ یک شب شوم برای بچه قلدرها روایت نوجوانی است که فرانک گولز نویسنده رمان های ترسناک همسایه او و خانواده اش می گردد.

رمان معمایی همسایه بغلی برای رده سنی کودک و نوجوان

به گزارش خبرنگاران و به نقل از خبرنگاران ، گری گیزلین نویسنده فرانسوی-اسپانیاییِ کتاب بچه قلدرها مدرک ادبیات و زبان شناسی خود را از دانشگاه پاریس دریافت کرد. وی تا به امروز داستان های متعددی برای بچه ها و نوجوانان نوشته است. منتقدان، مجموعه داستان همسایه بغلی گولز را که گیزلین نوشته است، تحسین کردند. همچنین این اثر جوایز مخاطبان گروه سنی ج را دریافت کرد. اولین جلد از این مجموعه با عنوان همسایه بغلی؛ یک شب شوم برای بچه قلدرها با ترجمه عاطفه حق وردی در 216 صفحه در نشر صاد منتشر شد. این اثر در ژانری معمایی نوشته شده است.

کتاب همسایه بغلی؛ یک شب شوم برای بچه قلدرها درباره هارولد بل نوجوان دوازده ساله ای است که در شهر ساحلی کوچکی زندگی می نماید و روزهایش را با مطالعه و گشت و گذار در پیاده رو ها می گذراند. این نوجوان قادر نیست روی جایگاه چرخدار در برابر شرارت الکس قلدر و نوچه هایش مقاومت کند. وقتی فرانک گولز، نویسنده رمان های ترسناک به همراه دخترانش با آن ها همسایه می گردد، همه چیز تغییرمی نماید.

هارولد سریع متوجه می گردد زندگی در همسایگی خانواده گولز هرگز نمی تواند آرام و طبیعی باشد. در واقع فرانک داستان هایش را براساس ماجرا هایی ماورایی و واقعی می نویسد. هارولد با پیدا شدن سنگ مردگان با اتفاق های عجیب و جدیدی روبه رو می گردد؛ تا جایی که می فهمد این سنگ می تواند تاریک ترین امیدهایش را تحقق بخشد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 13 بهمن 1399 بروزرسانی: 13 بهمن 1399 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 832

به "رمان معمایی همسایه بغلی برای رده سنی کودک و نوجوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رمان معمایی همسایه بغلی برای رده سنی کودک و نوجوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید