رئیس جدید دانشگاه آزاد خراسان شمالی معارفه شد

به گزارش مجله سیاران، رئیس جدید دانشگاه آزاد خراسان شمالی در حالی معارفه شد که در این جلسه، هیچ یک از مسئولان استانی حضور نداشتند.

رئیس جدید دانشگاه آزاد خراسان شمالی معارفه شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، ظهر امروز سالن فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد شاهد یک تودیع و معارفه بود. معارفه کسی که آمدنش همراه با سر و صدا های زیاد همراه شد؛ اما اعتراضات به جایی نرسید و بالاخره امروز مهر تایید تصمیمات دانشگاه آزاد زده شد.

امروز رئیس پیشین دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شاقتصادی تودیع و محسن مرادی به عنوان مسئول جدید این دانشگاه معرفی گردید؛ در مراسمی که هیچ یک از مسئولان ارشد استانی حضور نداشتند.

بیشتر بخوانید:

صدای اعتراض دانشجویان برای انتصاب رئیس دانشگاه آزاد خراسان شاقتصادی

اما در این جلسه محسن مرادی، رئیس جدید دانشگاه آزاد خراسان شاقتصادی برنامه های متنوع و اهداف بزرگی را برای دانشگاه ترسیم کرد.

مرادی فراوری علم و دانش را پایه قدرت گیری یک کشور بیان کرد و گفت: با مشارکت استاد، کارمند و دانشجو می توانیم یک مثلث طلایی بیافرینیم و در نهایت تحولاتی ایجاد کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد خراسان شاقتصادی در ادامه دانشگاه آزاد بجنورد را قطب علمی شمال شرق کشور دانست و ادامه داد: بنا داریم در حوزه علمی، پژوهشی، دانشجویی و ورزشی عظمت دانشگاه را به خدمت بگیریم.

وی چهار حوزه آموزش، پژوهش، فرهنگ و پشتیبانی را محور های اصلی برنامه های خود بیان کرد و اضافه نمود: می توانیم با ساماندهی رشته های موجود با موضوع احتیاج محوری و آینده نگری و توجه به پتانسیل ها منجر به توسعه دانشگاه شویم.

مرادی ایجاد محیط آموزشی، پویا، با انگیزه و شاد را لازم دانست و اعلام کرد: اصلاح و بهبود نظام جذب دانشجو در دانشگاه آزاد بجنورد انجام خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد خراسان شاقتصادی تبدیل این دانشگاه به پایگاه پژوهش های کاربردی منطقه شرق کشور را دیگر برنامه خود توصیف کرد و تصرح کرد: از این پس سرانجام نامه ها به صورت تقاضا محور انجام می گردد.

وی اضافه نمود: قصد داریم مراکز پژوهشی در حوزه علوم انسانی، کشاورزی و فنی را توسعه دهیم.

مرادی از برطرف خلا های اقتصادی با تنوع بخشی به منابع اقتصادی در آینده این دانشگاه اطلاع داد و تاکید نمود: بهبود هزینه کرد های اقتصادی و ساماندهی به شرایط اقتصادی دانشگاه دیگر برنامه بنده است.

رئیس دانشگاه آزاد خراسان شاقتصادی در خاتمه برطرف مسائل رفاهی دانشگاه به واسطه برنامه های جدید اقتصادی را از دیگر برنامه های خود بیان کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 31 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 563

به "رئیس جدید دانشگاه آزاد خراسان شمالی معارفه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس جدید دانشگاه آزاد خراسان شمالی معارفه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید