خبرنگاران ارتقای سطح آگاهی کارکنان و کارگران در مقابله با کرونا لازم است

به گزارش مجله سیاران، تبریز - خبرنگاران - معاون پشتیبانی و اداری اقتصادی اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی آذربایجان شرقی در راستای پیشگیری از ابتلای نیروی کار و مولد، بر ارتقای سطح علمی و عملی کارکنان و کارگران و مشارکت آنان در مبارزه با بیماری کرونا تاکید نمود.

خبرنگاران ارتقای سطح آگاهی کارکنان و کارگران در مقابله با کرونا لازم است

طاهر خسروی روز چهارشنبه در جلسه مقابله با بیماری کرونا با هدف پیگیری مصوبات و برنامه ریزی برای اجرای گام دوم مقابله با بیماری کرونا با بیان گزارش اقدامات اجرا شده، اظهار کرد: مایع ضدعفونی کننده به همراه مایع گندزدایی در محل اداره کل و ادارات تابعه فراهم شده و برای سال بعد تمهیدات لازم اجرا شده است تا ضدعفونی روزانه انجام گردد.

وی اضافه نمود: به منظور مشارکت کارکنان در امر ضدعفونی ظرف های مخصوص محلول ضدعفونی به صورت روزانه در اختیار کارکنان قرار می گیرد و اسپری های ضدعفونی و گندزدایی برای تمامی اتاق ها تهیه و همچنین در محل های ورودی اداره کل محل های مخصوصی محلول ضدعفونی برای استفاده عموم در اختیار آنان قرار گرفته است.

وی از اجرای آموزش های لازم توسط کارشناسان مرکز تحقیقات و بازرسی کار اداره کل برای مقابله با شیوع ویروس کرونا اطلاع داد و اضافه نمود: بدون شک ارتقای سطح علمی و عملی کارکنان در مبارزه با این بیماری تا حد زیادی در اجرای دستورالعمل های وزارت بهداشت ما را همراهی خواهد نمود.

معاون پشتیبانی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی با اشاره به دورکاری بعضی کارکنان این اداره کل، گفت: با هدف کاهش مراجعه و نیز امکان ارائه خدمات بهینه تمهیدات لازم به صورت الکترونیکی از بستر وب سایت فراهم شده است.

به گزارش خبرنگاران، با مثبت شدن نتیجه آزمایش 84 نفر دیگر، شمار مبتلایان به بیماری کرونا در آذربایجان شرقی به 571 نفر رسید.

بر اساس آخرین آمار حدود 15 هزار نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده، 900 نفر بر اثر ابتلا به این ویروس فوت نموده و پنج هزار نفر نیز بهبود یافته اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 288

به "خبرنگاران ارتقای سطح آگاهی کارکنان و کارگران در مقابله با کرونا لازم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ارتقای سطح آگاهی کارکنان و کارگران در مقابله با کرونا لازم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید