خبرنگاران آموزش مناطق نارنجی غیرحضوری است

به گزارش مجله سیاران، تهران-خبرنگاران- وزیر آموزش و پرورش گفت: در مناطق نارنجی فعالیت آموزشی به صورت غیرحضوری خواهد بود اما مدارس باحضور مدیر و حداقل کادر اجرایی فعال و بر فرآیند آموزش های حضوری نظارت خواهند کرد.

خبرنگاران آموزش مناطق نارنجی غیرحضوری است

به گزارش شامگاه چهارشنبه مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، محسن حاجی میرزایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آینده جامعه در مدارس امروز ساخته می گردد و دانش آموزان امروز مدیران بخش های مختلف فردای جامعه هستند و عرصه فرهنگی و مالی جامعه را می سازند، بنابراین هرچقدر دانش آموزان سالم تر و توانمندتری داشته باشیم، می توانیم جامعه سالم تری داشته باشیم.

وی پدیده اعتیاد را یکی از خطرات تهدید نماینده دانش آموزان برشمرد و افزود: هر چند آمار اعتیاد در مدارس نسبتا پایین است اما خطر بسیار بزرگی است. بنابراین طرح یاریگران زندگی با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر در آموزش و پرورش با هدف افزایش آگاهی و توانمندی والدین، طراحی و در حال انجام است و درحال حاضر به دلیل ملاحظات بهداشتی در شرایط کرونایی این طرح در بستر شبکه شاد ارائه می گردد.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: بخش مهم طرح یاریگران زندگی دانش آموزان هستند که در آن گروه هم سالان از یکدیگر مراقبت می نمایند و آگاهی هایی را دریافت می نمایند تا بتوانند به دوستانشان یاری نمایند.

حاجی میرزایی گروه هم سالان را در مصونیت دانش آموزان در برابر آسیب ها، مهم و یاری نماینده به تحقق اهداف دانست و افزود: محتوایی در این زمینه فراوری شده و در کانال های شبکه شاد بارگذاری شده است و در اختیار دانش آموزان تحت پوشش این طرح قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگاران، در طرح یاریگران زندگی به آموزش خانواده ها، دانش آموزان و همسالان توجه شده است، بنابراین آمار مدارس مجری این طرح از 20به 30هزار افزایش یافته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 دی 1399 بروزرسانی: 17 دی 1399 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 788

به "خبرنگاران آموزش مناطق نارنجی غیرحضوری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آموزش مناطق نارنجی غیرحضوری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید