تراشه اسنپ دراگون 865 پلاس 5G معرفی شد

به گزارش مجله سیاران، بالاخره پس از انتشار شایعه های فراوان امروز شرکت کوالکام از تراشه مورد انتظار اسنپ دراگون 865 پلاس 5G برای نسل جدید پرچمداران هوشمند رونمایی کرد. این تراشه قدرتمند با شماره مدل SM8250-AB شناخته می شود و نسخه ارتقاء یافته تراشه اسنپ دراگون 865 به شمار می رود و در بیشتر گوشی های پرچمدار سال جاری میلادی استفاده خواهد شد.

تراشه اسنپ دراگون 865 پلاس 5G معرفی شد

در ماه های اخیر شاهد انتشار گزارش های مختلفی در خصوص استفاده از تراشه اسنپ دراگون 865 پلاس در پرچمداران جدید به خصوص گوشی های گیمینگ جدید بودیم، اما هیچ کدام از این گزارش ها توسط کوالکام تایید نشده بود، حتی برخی از منابع معتقد بودند که این تراشه به طور کلی عرضه نخواهد شد.

کوالکام فرکانس هسته اصلی پردازشی Kryo 585 را در تراشه اسنپ دراگون 865 پلاس با 10 درصد افزایش به 3.1 گیگاهرتز رسانده است؛ همچنین کارایی پردازشگر گرافیکی Adreno 650 در این تراشه نسبت به نسخه قبلی 10 درصد افزایش پیدا کرده است. در بخش ارتباطی اسنپ دراگون 865 پلاس به لطف فناوری FastConnect 6900 از استاندارد Wi-Fi 6E پشتیبانی می کند، در نتیجه گوشی های هوشمند مجهز به این تراشه با فرکانس های 5GHz ،2.4GHz و 6GHz سازگاری خواهند داشت.

در سایر بخش های ارتباطی شاهد استفاده از بلوتوث 5.1 دو آنتنه با فناوری جدید LE برای انتقال صوت از طریق بلوتوث با کیفیت بالا تر هستیم. آرایه آنتن دو بانده به کار رفته در این تراشه هر کدام از 2 راستا ارسال و دریافت داده پشتیبانی می کنند، در نتیجه سرعت بالاتر و تاخیر پایین تری را ارائه می کند.

تا این لحظه لیست گوشی های مجهز شده به این تراشه قدرتمند منتشر نشده است، اما برخی از منابع خبری مدعی شده اند که سامسونگ قصد دارد تا پرچمداران گلکسی نوت 20 را در بازار برخی از کشورهای به همراه تراشه اسنپ دراگون 865 پلاس 5G عرضه کند. همچنین اخیراً شایعه هایی در خصوص استفاده از این تراشه در نسل جدید گوشی گیمینگ ایسوس ROG Phone 3 منتشر شده بود.

منبع : شهر سخت افزار

منبع: آی تابناک
انتشار: 17 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 535

به "تراشه اسنپ دراگون 865 پلاس 5G معرفی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تراشه اسنپ دراگون 865 پلاس 5G معرفی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید