تبعات سنگین برای ملی پوشِ بی اخلاق تنیس روی میز

به گزارش مجله سیاران، به گزارش خبرنگاران، بنا بر اعلام فدراسیون تنیس روی میز امین احمدیان ملی پوش این رشته به دلیل رفتار ناشایست در رقابت های انتخابی تیم ملی تا اطلاع ثانونی از انجام هرگونه فعالیت تعلیق شد.

تبعات سنگین برای ملی پوشِ بی اخلاق تنیس روی میز

وی در حالی با این حکم فدراسیون روبرو شده که طبق آخرین رقابت های انتخابی برگزار گردیده برای تیم ملی (سال گذشته) قرار بود این تیم را برای حضور در رقابت های انتخابی المپیک (2 تا 6 بهمن ماه - پرتغال) همراهی کند اما با به خاطر حکمی که با آن روبرو شده احتمالا فرصت حضور در این رقابت های مهم را از دست خواهد داد.

این در حالی است که وی نتیجه گیری لازم را از مسابقات انتخابی برگزار گردیده نداشت و به همین دلیل نتوانست در ترکیب تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی دنیا (3 تا 9 فروردین ماه - کره جنوبی) قرار بگیرد.

پیمان حسنی دبیر فدراسیون تنیس روی میز در تبادل نظر با خبرنگاران در خصوص آنچه منجر به تعلیق امین احمدیان ملی پوش این رشته از انجام هر گونه فعالیت باشگاهی و ملی شده است، شرح داد و تاکید نمود کرد که حکم قطعی در رابطه با این بازیکن بعد از تشکیل کمیته انضباطی اعلام خواهد شد.

وی با یادآوری اینکه آخرین ملاقات امین احمدیان در رقابت های انتخابی تیم ملی تنیس روی میز روز گذشته در دور چهارم مرحله نهایی و مقابل محمد علی روئین تن برگزار گردید، گفت: در این مسابقه احمدیان در حالیکه با نتیجه 10 بر 8 پیش بود در نهایت متحمل شکست شد. این باخت شانس احمدیان را برای حضور در ترکیب تیم ملی به صفر رساند و به همین دلیل ملاقات آخری که باید با افشین نوروزی برگزار می کرد در عمل هیچ تاثیری در سرنوشت او نداشت.

دبیر فدراسیون تنیس روی میز ادامه داد: بعد از این ملاقات امین احمدیان رفتارهای ناشایستی از خود نشان داد. او چند بار راکت خود را محکم به میز کوبید و به پارتی شن هم ضربه زد، خارج از زمین مسابقه هم چندبار ضربات محکمی به بخش آهنی سکوی تماشاگران وارد کرد طوریکه صدا و جو خیلی بد و وحشتناکی در سالن ایجاد شد.

حسنی با یادآوری اینکه امین احمدیان در انجام چنین رفتارهای ناشایستی سابقه دارد، اعلام نمود: این اولین بار نیست که امین احمدیان به دلیل ناراضی بودن از مسابقات و نتایج آن اینچنین بی اخلاقی می نماید. ضمن اینکه طبق قانون، سرداور مسابقه می تواند بازیکنی که با رفتار و حرکات خود جو مسابقات را به هم می ریزد را محروم کند. این محرومیت می تواند برای یک، دو یا کل مسابقات باشد.

وی با یادآوری اینکه امین احمدیان به خاطر این رفتارهای ناشایست از ادامه مسابقات انتخابی تیم ملی اخراج شد، توضیح داد: بنابراین ملاقات آخر او مقابل افشین نوروزی برگزار نشد. این ملاقات برای احمدیان هیچ تاثیری نداشت اما برد و باخت آن می توانست برای افشین نوروزی تاثیرگذار باشد. در هر صورت به خاطر باخت فنی احمدیان و طبق قانون افشین برنده 3 بر صفر این بازی معرفی گردید.

دبیر فدراسیون تنیس روی میز با بیان اینکه کمیته انضباطی در اولین فرصت برای تصمیم گیری در خصوص حکم قطعی امین احمدیان تشکیل جلسه می دهد، یادآور شد: تا آن موقع این بازیکن اجازه هیچ گونه فعالیتی ندارد. بنابراین احمدیان در دور برگشت مسابقات لیگ برتر که از هفته جاری شروع می گردد، نمی تواند پتروشیمی - تیم قهرمان نیم فصل - را همراهی کند. ضمن اینکه به خاطر شدت رفتار ناشایستی که داشت احتمالا حکم او به گونه ای خواهد بود که نمی تواند در رقابت های گزینشی المپیک هم شرکت کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 38

به "تبعات سنگین برای ملی پوشِ بی اخلاق تنیس روی میز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبعات سنگین برای ملی پوشِ بی اخلاق تنیس روی میز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید