مهدی: برای اعلام تاریخ سوپرجام منتظر تصمیم اسکوچیچ هستیم، تاریخی را پیش از فیفادی در نظر داریم

به گزارش مجله سیاران، سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت که برای اعلام تاریخ نهایی برگزاری ملاقات سوپرجام منتظر تصمیم دراگان اسکوچیچ هستند.

مهدی: برای اعلام تاریخ سوپرجام منتظر تصمیم اسکوچیچ هستیم، تاریخی را پیش از فیفادی در نظر داریم

سهیل مهدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره تاریخ برگزاری سوپرجام بین دو تیم پرسپولیس و فولاد که گفته شده بود پیش از آغاز لیگ برگزار می گردد، گفت: ما دو تاریخ را برای برگزاری سوپرجام در نظر داریم که اکنون قادر به اعلام آن نیستیم، اما برای اعلام نهایی منتظر تصمیم دراگان اسکوچیچ هستیم، چون تیم ملی دو بازی بسیار مهم در پیش دارد.

وی اضافه کرد: حداقل چهار بازیکن مهم و تاثیرگذار تیم ملی در ملاقات سوپرجام هستند که ممکن است سرمربی تیم ملی برای بازی با امارات و کره جنوبی به آنها احتیاج داشته باشد. این دو بازی اهمیت زیادی برای تیم ملی دارد و حتی می تواند تا حدود زیادی سرنوشت تیم ملی را برای صعود به جام جهانی 2022 قطر مشخص کند. از این رو برگزاری بازی سوپرجام در شرایطی که تیم ها فصل بدنسازی را پشت سر می گذارند و بدن ها سنگین است، امکان دارد خدای نا نموده باعث آسیب دیدگی بازیکنان گردد.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران توضیح داد: با توجه به شرایط موجود، منتظر تصمیم سرمربی تیم ملی هستیم تا نظرش را درباره برگزاری بازی سوپرجام بگوید، چون نمی خواهیم تیم ملی آسیب ببیند. با این حال ما یک تاریخ پیش از فیفادی را برای برگزاری سوپرجام در نظر داریم که اگر اسکوچیچ نخواهد از آن تاریخ برای برگزاری اردوی بازیکنان داخلی استفاده کند، سوپرجام را در آن تاریخ برگزار خواهیم کرد.

مهدی درباره اینکه سازمان لیگ اعلام نموده بود ملاقات سوپرجام پیش از آغاز لیگ انجام خواهد شد اما اگر پیش از ملاقاتهای تیم ملی برگزار نگردد به علت حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا این وعده عملی نمی گردد، گفت: بله، این مسئله را گفته بودیم، اما تقویم کنفدراسیون فوتبال آسیا گاهی آنقدر عجیب است که می مانیم باید چه کار کنیم. شما نگاه کنید که ایران و کره جنوبی 20 مهر ماه باید یک بازی سنگین در انتخابی جام جهانی انجام دهند و سپس سه روز بعد لیگ قهرمانان آسیا با حضور پرسپولیس و سه تیم کره ای به صورت متمرکز برگزار می گردد. نمی دانم آیا این سه باشگاه کره ای ملی پوش خواهند داشت یا نه، اما پرسپولیس بازیکن ملی پوش دارد و حتی هنوز قوانین قرنطینه کشور میزبان را هم نمی دانیم که تیم ها چند روز قبل از بازی باید وارد عربستان شوند.

وی درباره اینکه اگر پرسپولیس به برگزاری ملاقات سوپرجام برای آماده سازی هرچه بهتر پیش از تقابل با الهلال احتیاج داشته باشد این بازی برگزار می گردد یا نه، گفت: در هر صورت ما باید منتظر اعلام نظر آقای اسکوچیچ و تصمیم سرمربی محترم تیم ملی باشیم. اگر شرایط فراهم گردد، پیش از فیفادی ملاقات سوپرجام را برگزار خواهیم کرد و اگر نه، مجبور هستیم بعداً تاریخ دیگری را مشخص کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 شهریور 1400 بروزرسانی: 30 شهریور 1400 گردآورنده: cyaran.ir شناسه مطلب: 1220

به "مهدی: برای اعلام تاریخ سوپرجام منتظر تصمیم اسکوچیچ هستیم، تاریخی را پیش از فیفادی در نظر داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی: برای اعلام تاریخ سوپرجام منتظر تصمیم اسکوچیچ هستیم، تاریخی را پیش از فیفادی در نظر داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید